BELI - KUMPUL - TEBUS BEG SERBAGUNA JUICE WORKS

wah !! apeni ? apeni ? hee~ ada yang ‘kaki’ Juice Works ? haa.. ni peluang untuk korang la ni haa.. sebab Juice Works Malaysia nak reward korang dengan reusable bag yang limited edition nih ha..
juice_works_chistmas

ye la.. musim cuti sekolah kan, mesti banyak menyinggah shopping mall lepas tu mesti haus kan ? hee~ mana kakak tau ? sebab kakak macam tu.. tak sah kalau tak singgah Juice Works untuk kekalkan bendalir dalam badan supaya tak terhidrat.. musim cuti sekolah kan, banyak bergerak ke sana sini haa.. jangan risau sebab Juice Works ada 27 cawangan di seluruh Malaysia gais !!!

dan sempena Hari Natal yang bakal tiba tak lama lagi, Juice Works telah memperkenalkan minuman istimewa bertepatan dengan tema Hari Natal – MERAH yang melambangkan kebaikan, kebahagiaan dan kegembiraan sepanjang tahun.. kerana itulah ia disebut -- 'Honey, it's Christmas !'

juice_works_malaysia_chistmas

ais halus yang dicampur dengan madu, plum, strawberi dan delima mulberi dan delima ruby merah ini hanya boleh didapati dari 06hb November 2017 – 01hb Januari 2018 jek tau.. ya !! sudah tentulah jus ini mengandungi anti-oksidan yang tinggi untuk menyingkirkan radikal bebas yang jahat dari tubuh korang.. disamping mengekalkan vitamin c, folat serta kalium..
dan !!

setiap RM 20.00 yang korang belanjakan kat Juice Works, korang akan dapat ( 1 ) setem.. kena kumpul ( 5 ) setem dan korang layak untuk menebur beg comel serbaguna edisi terhad ni..

beli_juice_works_dapat_hadiah

nah !!

nak lagi best ? hee~ mesti la NAK kan ?

sempena musim yang menggembirakan ini, Juice Works juga telah menyediakan baucar tunai ( RM 10.00 setiap satu ) yang boleh dibeli dan dijadikan hadiah buat yang tersayang.. nanti dapat la orang yang korang sayang tuuuuuuu beli jus dan melengkapkan nutrien yang baik untuk tubuh badan mereka.. kan ?


pergi godek godek sana..


jangan lupa grab cepat cepat promosi BEG tu tau.. boleh bawak pegi beli barang dapur dan tak payah nak beli beg plastik dah.. kan ?


2 comments:

Powered by Blogger.