PENUHKAN AKTIVITI CUTI SEKOLAH DENGAN KIDZANIA GO ! DI QUILL CITY MALL

by - March 18, 2018

selamat bercuti anak-anak bijak !! hee~ alhamdulillah.. tamat sudah ujian sumatif bulan Mac untuk anak-anak yang bersekolah dan bermulalah adegan drama cuti sekolah.. apa perancangan ibu ayah untuk anak-anak ? haa.. takkan nak duduk rumah dan habiskan masa tengok tv je ? so yesterday !!

school_holiday_2018_kidzania_go

dah terlampau biasa kalau setakat bawak anak-anak g mandi sungai, balik kampung dan camping.. apa kata sesekali bawa anak-anak bermain dekat dalam mall tapi dengan aktiviti yang menarik dan menduga kekuatan minda mereka.. haa.. bestkan kalau anak-anak dapat timba pengalaman baharu..


KIDZANIA GO ! DI QUILL CITY MALL


semepena cuti sekolah ni, Quill City Mall dengan kerjasama Kidzania Kuala Lumpur memberi peluang untuk anak-anak bergembira sambil belajar dengan pelbagai aktiviti menarik.. wah !! dah kalau sebut menarik tu confirm la ibu ayah pun teruja kan ?

kidzania_go_quill_city_mall

ada 8 ( lapan ) aktiviti menarik untuk anak-anak, seperti :

  • Sharp Air Quality Control
  • Scott's Research Lab
  • Mc Donald's Fitness Centre
  • Magic Studio 
  • TV Studio
  • Volvo - Stop, look and wave
  • Court House
  • Recyling Centre

quill_city_mall_kidzania_go

dan paling menarik bila korang boleh tebus tiket KidZania Go ! secara PERCUMA bila korang membelanjakan RM 38.00 dalam satu resit di mana-mana outlet di Quill City Mall, Kuala Lumpur.. murah kan ? haa.. disamping dapat menimba pengalaman baharu dapat juga anak-anak mengisi masa lapang pada cuti sekolah ni..

oh !! sudah tentu kakak akan bawa Nur Aiman dan Nur Aina nanti.. dorang pun dah tak sabar sangat tu.. hee~

KidZania Go ! @ Quill City Mall, Kuala Lumpur akan mula beroperasi dari jam 10.00 pagi – 9.30 malam bermula 19hb Mac – 25hb Mac 2018..

untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :

You May Also Like

6 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...