MATDESPATCH.COM ; MEMUDAHKAN PROSES PENGHANTARAN

zaman serba pantas, tak dapat dinafikan penggunaan teknologi yang semakin meluas juga dapat membantu memudahkan kehidupan kita sehari-hari.. dah kalau semua hanya dihujung jari, sudah tentulah ada ‘satu pihak’ lagi yang bekerja secara konsisten untuk melakukan kerja-kerja korang.. nah !! satu kitaran sihat yang dapat membantu semua pihak..

matdespatch_malaysia

ya !! kakak pun kadang-kadang shopping online tapi tak berapa percaya kat penghantar berikutan pengalaman lalu ; barang yang kakak pesan lambat sampai dan ada juga yang rosak, terpaksa la kakak berurusan semula dengan pengirim.. frust ? mestilah !! kakak seorang pengguna kot.. hee~

tapi !!

dengan inisiatif satu pihak lagi, kakak dah jumpa MatDespatch.com yang memang komited dengan perkhidmatan yang dorang sediakan !! jeng jeng jeng !! apa MatDespatch.com tu ? macam saing saing mat rempit jekkkk.. kan ?


MATDESPATCH.COM


sama seperti perkhidmatan penghantaran yang lain, MatDespatch.com memberikan perkhidmatan penghantaran dalam dan luar negara yang bertujuan memudahkan pelanggan dengan kelajuan apa pun, tak kiralah korang nak buat penghantaran pada hari yang sama atau berikutnya, bukan masalah bagi MatDespatch.com..

penghantaran_muda_dan_cepat_matdespatch

bestkan ?
mudah dan memudahkan !!
apa yang ditawarkan oleh MatDespatch.com memang berbaloi gaissss..

1 : PENGHANTARAN HARI BERIKUTNYA
  • turut bekerjasama dengan Poslaju, MatDespatch.com juga menyediakan perkhidmatan penghantaran dan pengambilan dalam 1 – 3 hari

2 : PENGHANTARAN HARI YANG SAMA
  • ini kakak suka !! hee~ MatDespatch.com juga memastikan barang korang dihantar pada hari yang sama dengan perkhidmatan Cash On Delivery ( COD ) !! senang lah.. barang sampai, boleh bayar terus..

3 : RUNNER YANG EFISYEN
  • mereka bukan calang-calang runner gaisss.. MatDespatch.com akan memastikan tugasan dilaksanakan dengan baik dan tiptop !! korang mesti puas hati..

4 : PARCEL YANG BESAR
  • nak hantar barang-barang yang besar ? oh !! bukan masalah juga !! MatDespatch.com juga menerima / membuat penghantaran sehingga 70kg tau..

5 : NAK PINDAH ?
  • ada juga !!! pilih jek nak gunakan 4 x 4, van atau lori.. jangan risau, MatDespatch.com uruskan untuk korang..

anyonyonyo !! bestlah !! dah tak payah pening kepala selak surat khabar cari iklan runner lepas tu bulatkan dah, MatDespatch.com ada dan menyediakan barisan runner terbaik mereka.. nak kenderaan seperti APA dengan muatan yang bagaimana ? bagitau jek.. nak hantar APA ? semua mereka uruskan..

semudah 3 ( tiga ) cara, semuanya dihujung jari..

1 : TEMPAH
  • buat tempahan penghantaran melalui online melalui www.MatDespatch.com dan sahkan pesanan dengan melabelkan item dengan betul..
matdespatch_

2 : TRACK
  • salah satu RAKAN PENGHANTARAN MatDespatch.com akan mengambil barang korang untuk lakukan penghantaran !!
  • jangan lupa untuk kesan barang korang melalui TRACK di laman web MatDespatch.com
3 : NOTIFICATION
  • penerima akan menerima notification tentang status penghantaran melalui SMS dan pengirim akan menerima status penghantaran melalui e-mel..

dan..
semuanya SIAP cuma dengan 3 ( tiga ) langkah mudah jek gaisss.. dah tak payah pening kepala kalau barang tak dapat nak dikesan la apa segala.. dengan MatDespatch.com, semua jadi mudah..


JADI DESPATCH DENGAN MATDESPATCH.COM ?


serius la.. takkan la korang rasa BEST kot.. hee~ alahai.. kakak faham, bila semua perkara pun memerlukan duit dan memang korang cari peluang untuk jana pendapatan lebih.. ala.. ni yang serba salah ni.. serius nak kakak cerita ni ? betul ?

runner_matdespatch.com

okay..
okay..
sabar.. memang ada jek ruang dan peluang untuk korang jadi salah seorang dari TENAGA MatDespatch.com ni.. tak susah pun, cuma korang kena register dokumen pengenalan diri korang dan mempunyai motosikal / kereta / van / 4 x 4 / lori dengan cukai jalan dan insurans yang sah..

partime_matdespatch

dan !!
telefon pintar dengan sambungan internet !!

senangkan ?

paling BEST, bila korang dah daftar untuk jadi salah seorang runner MatDespatch.com, ada latihan yang akan disediakan.. nah !! siap ada latihan tau.. bagus betul..


best la korang !! hee~ yang mana menepati ciri-ciri tu, boleh la cuba nasib untuk peluang jana pendapatan.. kan ? bukan senang nak dapat peluang nih..




kalau korang nak kan maklumat lanjut tentang MatDespatch.com ni, korang boleh singgah :

7 comments:

  1. haa.... leh guna utk deliver vietnamese spring roll akak pada customer

    ReplyDelete
  2. salam..
    hi kak atie..yaya mai singgh lawat blog akak..heeee
    wahh bgus la matdespatch ni..memudahkan peniaga dan pengguna juga kan..

    ReplyDelete
  3. Bagusnya ada servis mcm ni

    ReplyDelete
  4. Menarik jugak ni. Boleh try

    ReplyDelete
  5. tapi kan kalau kita xnak dorg pick up. boleh ke kita sendiri g hantar dkt pos laju tp guna acc mereka ? terima kasih atas penjelasan. sy tgh serve utk company sy.

    ReplyDelete
  6. Boleh pick up atau hantar sendiri ke kaunter pos malaysia berdekatan.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.