TIPS KEMPISKAN PERUT TANPA BERLAPAR DENGAN ZERO BELLY FRUITEA

ya !! kakak pernah berada pada tahap gigih diet sekat makan dan pengambilan gula tapi berat tetap sama malahan pernah naik.. hee~ stress jugak sebenarnya.. dah macam-macam tips kakak gunapakai dan hampir nak putus asa sampailah ada yang rekomen Zero Belly Fruitea sebagai inisiatif..

cara_kurus_tanpa_bersenam

kalau korang follow Instagram kakak, measti korang perasan kakak stress sebab nak turunkan berat badan untuk beberapa program jangka masa panjang.. al maklum lah.. usia dah menginjak ke 30 – an, insecure terhadap bentuk tubuh badan makin menjadi-jadi haa.. hahaha~ lagi-lagi tang perut dan paha yang mengembang dengan meriahnya..


ZERO BELLY FRUITEA


berhadapan dengan masalah berat badan sekali gus membuatkan ramai di luar sana mengalami masalah perut buncit dan paha selebar bonet kereta.. hahahah~ tak !! bukan itu jekkkkk.. sembelit, kulit muka kusam, rambut gugur, badan berbau – merupakan implikasi dari permasalahan yang sama.. selesa ke ?



kalau korang Google dan mencari jalan penyelesaian untuk menurunkan berat badan disamping menjaga kesihatan, confirm korang akan jumpa pelbagai produk dan pelbagai testimoni.. sama macam jenama dari Imaan Suci World ni.. berterabur kat Instagram haa.. sampai tergugat iman kakak lalu terjebak mencuba..

tips_kurus_mudah_tanpa_bersenam

selain menjaga pemakanan dan mengurangkan pengambilan gula dalam diet setiap hari, Zero Belly Fruitea juga membantu kakak untuk mencapai target dengan lebih cepat dan mudah.. satu uncang teh direndam dalam air suam, untuk dua kali guna dan diminum pada waktu malam sebelum tidur..
rasanya ?

zero_belly_imaan_world
teman buat kerja malam-malam.. segar semacam.. hee~
eh !! kalau tak sedap, kakak tak minum lah.. hee~ rasa teh hijau – masam – masam – sedap.. sikit pun tak payau dan loya macam sesetengah teh kurus yang ada kat pasaran ( ya !! kakak dah try banyak jenama gaisssss.. ini paling sedap.. ) rupa-rupanya Zero Belly Fruitea ni diperbuat dari campuran buah markisa + durian belanda + mulberry + daun gelenggang + daun teh yang memang berfungsi untuk detox dan mencuci usus selain mengurangkan rasa lapar..


FAKTA TENTANG ZERO BELLY FRUITEA


diproses secara natural dan tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya, Zero Belly Fruitea bleh dikategorikan sebagai antara teh yang paling sedap yang berada dipasaran.. mempunyai GMP & SO ( 9001 / 22716 ) dan telah mendapat pensijilan daripada Melaka Biotech Corp yang diiktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM )..




semua boleh minum Zero Belly Friutea ni tapi dah nama pun untuk kempiskan perut dan menurunkan berat badan, fokusnya sudah tentulah untuk :

  • pesakit diabetes
  • pesakit gastik
  • mereka yang mempunyai masalah sembelit
  • mereka yang kerap demam / selesema / batuk
  • mereka yang ingin mengurangkan berat badan
  • TIDAK SESUAI untuk wanita hamil

testimoni_zero_belly_fruitea_imaan_suci_world

tips pengambilan :

  • setiap uncang boleh digunakan sebanyak dua kali
  • bagi mereka yang mengalami masalah sembelit boleh mengambil satu atau dua uncang setiap hari
  • bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan boleh mengambil dua uncang dua kali sehari ( pagi dan malam )
  • bagi mereka yang ingin mengekalkan berat badan boleh mengamalkan sebanyak tiga kali seminggu

dengar cerita Zero Belly Fruitea ni tengah ada promosi.. hee~ korang nak turunkan berat badan atau ada masalah berkaitan mungkin boleh cuba sementara harga tengah murah ha.. takkan dah biar masalah berat badan kronik baru nak start.. walaupun tak mustahil, tapi lambatttttttt lah pulak..




eh !!
lupa nak bagitau.. hee~ kakak dah start sarung seluar jeans hantaran kahwin – sembilan tahun yang lepas tauuuuu.. semoga kakak lebih istiqomah untuk menjaga kesihatan dan kurus bukan untuk cantik jek tapi untuk mudah bergerak dan beribadat.. kan ?

header_atiehilmi.com

1 comment:

Powered by Blogger.