PAKEJ PERKAHWINAN LENGKAP PUTRAJAYA SEPANJANG TAHUN 2018 / 2019 DARI HANANA GROUP

menjadi raja sehari bukan senang dan perlu menitik beratkan pelbagai aspek dari segi kehendak sendiri, kehendak keluarga, kuderat menguruskan majlis, idea, trend terkini, busana persandingan dan makanan yang akan dihidangkan..

dewan_perkahwinan_murah_putrajaya_2018_2019

sekaligus, persediaan mental, fizikal dan kewangan pun perlu stabil.. kalau tak, nanti ada jek yang tercicir dan tak dapat dilaksanakan dengan baik.. hee~ ye la.. hari bersejarah dan sekali seumur hidup, impian untuk segalanya sempurna memang ada.. cuma tu la.. kenapa nak kena fikir banyak dan berpenat lelah sedangkan terdapat pelbagai pakej perkahwinan yang berbaloi untuk ‘membantu’korang merealisasikan hajat dihati..


HANANA GROUP


berada dalam kelas tersendiri, Ambassador Putrajaya yang merupakan pemilikan penuh syarikat Bumiputera – Hanana Group Sdn. Bhd. yang terletak di Presint 15, Putrajaya bukan sahaja menyediakan dewan perkahwinan malah ia turut menawarkan pakej lengkap untuk pelbagai majlis khususnya majlis perkahwinan termasuklah :

  • dekorasi dewan
  • busana perkahwinan
  • juru andam
  • juru gambar
  • juru acara majlis + PA System
  • katering
  • sudut teh

pakej_perkahwinan_murah_putrajaya_kuala_lumpur

kalau korang nak buat persediaan sendiri pun nak kena turun padang bagai berpeluh tiak mencari dewan sekitar Putrajaya yang sefaham kakak memang selalu penuh.. jenuh kan ? haa.. masa ni la korang baru terfikir yang korang memang memerlukan MEREKA yang lebih pakar..

lepas majlis nak mengemas rumah apesegala.. huiiiii.. penatnye lahai.. kesian kat mak abah yang usia meningkat tapi kena ikut sama mengemas rumah.. hee~ ( kakak terluah perasaan plak sebab masa zaman kakak kawen dulu tak jumpa wedding planner camgini dekkkkkkk-- kesian mak ayah kepenatan walaupun sesudah majlis.. )

wink..
wink..



terletak di lokasi strategik iaitu di tengah-tengah Putrajaya, dewan yang mampu menampung seramai 350 orang tetamu dalam satu satu masa ini turut menerima sebarang majlis termasuklah majlis bertunang, nikah dan sambutan harijadi.. haa.. jangan korang tak tau yang Hanana Group ini juga menyediakan keperluan untuk seminar dan majlis korporat.. maknanya.. apa jua majlis yang korang idamkan, boleh bawak berbincang dengan Hanana Group.. in shaa Allah, mereka akan membantu.. agittewww--

pakej_dewan_pengantin_murah_putrajaya
dewan mini di tingkat 2.. sesuai untuk majlis pertunangan, pernikahan dan sambutan harijadi..
mula beroperasi pada tahun 2012 dengan berbekalkan pengalaman selama 7 tahun, Pengarah Urusan Hanana Group ; Puan Norfazlin Abd Ghafar memegang prinsip mengutamakan pelanggan dan sentiasa melakukan yang terbaik..


“client kena bijak dalam memilih wedding planner..”

- Puan Norfazlin Abd Ghafar ; Pengarah Urusan Hanana Group



kakak sedikit skeptikal bila berborak tentang perbelanjaan perkahwinan pada zaman sekarang.. ada tu yang kakak tengok, berhabis puluhan ribu ringgit tapi masih banyak kekurangan dari pelbagai sudut.. ada yang pelamin tak macam yang dorang nak.. makanan tak berapa nak ada rasa.. busana pengantin asal boleh jek.. tak sedap la kan.. dah pun title RAJA SEHARI.. biar perbelanjaan yang dilakukan, KENA dengan apa yang akan dapat..

katering_murah_putrajaya
jangan risau.. food tester ada !! korang boleh rasa keenakan hidangan yang akan dihidangkan pada majlis korang nanti..
kalau korang memang mencari pakej perkahwinan yang lengkap dan menarik ; all – in, memang kakak rekomen hasil kerja seni Hanana Group.. confirm tak menyesal..

pakej_perkahwinan_hanana_group_putrajaya_2018_2019

dan !!

istimewa untuk pembaca blog kakak yang impikan majlis under budget tapi mewah, sekarang ni dorang tengah buat PROMOSI jimat banyak.. korang boleh jimat sehingga RM 10,000.00 dan dapatkan pakej lengkap yang eksklusif.. best kan.. tapi tu la.. promosi ni dibuka sehingga kuota penuh.. cepat cepat la korang pergi booking eh.. jangan lupa petik nama kakak ( www.atiehilmi.com ) supaya dorang tau kat mana korang dapat info ni..

nah !!

maklumat lanjut..

AMBASSADOR PUTRAJAYA
Hanana Group Sdn Bhd
92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik
Persint 15, 62050 Putrajaya

LAMAN WEB : www.hananagroup.com



bila dah usha usah dewan pengantin yang chans sangat, kakak pun lepas gian la dok mencuba sepersalinan pengantin.. hee~ zaman dulu mana ada baju kembang kembang setaman ni.. tak trend lagi.. tapi tu la.. dapat la try..

KLIK SINI –> KAKAK TRY JEKKKKKKKKKKKK..


No comments:

Powered by Blogger.