NASI KANDAR MARRYBROWN, BUKAN BIASHE BIASHE

Nah !! Memang tak boleh tolak lah kalau Marrybrown keluarkan menu baharu lagi-lagi seunik Nasi Kandar yang memang dah femes kat Malaysia ni ha.


Marrybrown Nasi Kandar

Kalau dari Johor nak ke Penang yang makan hampir 578km semata nak merasai keunikan Nasi Kandar – memang tak lah kan. Jauh tu belum kira penat dan duit nak pergi balik lagi. Hee~


NASI KANDAR MARRYBROWN



Tapi !!
Jangan risau sebab ada 138 cawangan Marrybrown di seluruh Malaysia untuk korang menikmati rasa Nasi Kandar asli yang akan berada dipasaran mulai 16hb Julai 2020 hingga 16hb Ogos 2020.




Dengan pilihan seketul ayam mahupun dua ketul ayam Marrybrown, setiap set didatangkan dengan : nasi putih, kuah kari, sebiji telur ayam, bendi, papadom dan juga minuman teh o ais limau – dengan portion yang besar ; CONFIRM kenyang gais !!


Nasi Kandar Marrybrown

Promosi Buffet Ramadan

Ingat !!
Terhad dipasaran sehingga 16hb Ogos 2020 je tau.

Makna kata, memang korang kena pergi cepat lah mana-mana cawangan Marrybrown yang dekat dengan korang.


MARRYBROWN @ FOODPANDA



Dan !!
Kali ni dengan kerjasama Foodpanda, korang dah boleh order Set Nasi Kandar Marrybrown yang seketul ayam tu, dua set pada harga dari RM 22.00 sahaja dari 16hb Julai 2020 hingga 31hb Julai 2020.


Promocode FoodpandaKalau malas singgah restoren, boleh je order dengan Foodpanda. Hee~ Benda mudah banyak cara, tak payah nak gaduh-gaduh.




5 comments:

  1. Sedapnyaaa...nak kena try jugalah ni, semua kata sedap...

    ReplyDelete
  2. Pernah makan nasi kandar marrybrown ni dulu. Sedap😋😋

    ReplyDelete
  3. Lama tak terjah Marrybrown

    ReplyDelete
  4. wow sedapnya alahaii

    ReplyDelete
  5. Nampak best.. boleh cuba nanti ni..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.