IKLAN MELALUI WHATSAPP MENGGUNAKAN WAZUPADS DARI DIGINOM MALAYSIA

Menjadi salah satu pelopor dunia digital di Malaysia, sekali DIGINOM Malaysia tampil dengan produk baharu yang pastinya dapat membantu usahawan bekerja dalam keadaan yang lebih cepat, mudah dan tidak memerlukan tenaga kerja terlampau ramai. Memanfaatkan aplikasi terkenal di dunia iaitu WhatsApp - WazupAds akan dilancarkan pada 07hb Julai 2021 dan sedia digunakan dalam kapasiti terbaik dipasaran.


Diginom Malaysia

Menurut informasi dari WABetaInfo, aplikasi pesanan segera ini telah mengemaskini data yang menyokong versi web 2.20.206.19 untuk Android dan juga iOS 2.20.130 di App Store turut menyokong pelbagai ciri-ciri baharu untuk membantu WhatsApp berfungsi lebih baik. Menurutlaporan SKMM (Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia) sebanyak 98.7% rakyat Malaysia menggunakan aplikasi WhatsApp pada tahun 2020 dan dijangka peratusan tersebut akan meningkat setiap tahun



FAKTA :
Lebih 520 juta pengguna telah memuatnaik aplikasi WhatsApp.
Lebih 41.6 juta mesej dihantar - balas pada setiap minit.



Iklan Menerusi Whatsapp
Memberi peluang kepada usahawan memanfaatkan masa dan juga kelebihan aplikasi yang menjadi tumpuan hampir kesemua pengguna telefon pintar, WazupAds diyakini mampu berdiri sama tinggi dengan jenama lain seperti Facebook Ads, Instagram Ads dan sebagainya.



"Pendedahan WhatsApp dalam kalangan rakyat Malaysia lebih tinggi berbanding
 aplikasi lain mungkin kerana ia friendly user dan percuma, "

Dr Syed Agil Alsagoff; Pensyarah Kanan Jabatan KomunikasiUPM.




WAZUPADS


Menawarkan servis marketing dengan cara tarik nombor WhatsApp mengikut sasaran pasaran perniagaan melalui :


  • Lokasi
  • Bangsa
  • Umur
  • Jantina


Dan iklan akan terus masuk ke talian WhatsApp peribadi prospek tanpa disekat. Apa yang menariknya, ia 100% legit dan berkesan untuk usahawan yang ingin meluaskan potensi pasaran serta jualan.


Bimbang tentang Penulisan Kreatif untuk menarik pelanggan ?
YA !! Jangan risau sebab Diginom akan sediakan semua termasuklah laporan prospek.

WazupAds
Harga pakej yang ditawarkan dari serendah RM 200.00 sehingga RM 18,000.00 bergantung pada kehendak pelanggan yang mahukan sebaran mesej pada sasaran dengan cara bagaimana. In shaa Allah, Diginom Malaysia memang dah berpengalaman menyimpan serta mengumpul data pengguna internet di Malaysia. 

Kakak selalu kagum dengan hasil kerja mereka. Hee~

Untuk maklumat lanjut tentang pakej dan bagaimana WazupAds berfungsi, mungkin link kat bawah ni boleh bantu korang. Try lah !!


Cik Fiey Saifuddin : https://wa.link/pbl83a


No comments:

Powered by Blogger.