APA YANG ADA DALAM SET PREMIUM YOUNG LIVING ?

Dah merata orang bercerita pasal produk Young Living ni tapi kesedaran untuk menjaga kesihatan secara alami pada kakak tersangatlah lambat. Hee~ Walakin begitu istilah lambat pada setiap tindakan yang baik belum ada dalam kamus hidup kakak.



Young Living Essential Oils Benefit


Awal dulu kakak nak keluarkan sekali gedebuk RM 750.00 untuk satu set menda ni - Punya lah liat. Dia punya kira-kira memang berkira sungguh sampai lah satu ketika kakak ada masalah kesihatan yang kakak dah cuba cari solusi terbaik termasuklah jumpa doktor. Itu nanti kakak cerita kat entri lain ya. Hee~



JADI AHLI YOUNG LIVING



Nilai RM 750.00 sebenarnya sangat sikit berbanding dengan apa yang kakak miliki harini. Kesihatan mental, emosi dan fizikal yang terperap dek PKP PKPB PKPD PKPK ntah ape P dan K lagi yang tak terhitung buatkan kakak stuck lama. Jadual tidur berterabur dengan sumber pendapatan pun ikut sama tonggang langgang. Hahahaha~ Kan ?


Realiti jarang tak seindah fantasi.
Keputusan kakak beli set Young Living ni datang dengan sokongan Encik Suami yang sangat mudah berurusan asalkan kakak manfaatkan barang yang kakak beli. Kalau beli tapi tak guna dan tak de faedah, mana mau nye kan.


Korang pun mesti terfikir-fikir.
Berbaloi ke beli satu set ni ?
RM 750.00 kot--


Young Living Malaysia

Satu diffuser dan sebelas jenis minyak bersaiz 5ml pada harga tersebut. Amacam ? Nak main kira-kira tak ?


Membership : PERCUMA
Diffuser : RM 394.50
Eo. Copaiba : RM 97.00
Eo. Digize : RM 74.00
Eo. Frankincense : RM 136.00
Eo. Lavender : RM 49.00
Eo. Lemon : RM 24.50
Eo. Panaway : RM 177.00
Eo. Peppermint : RM 48.50
Eo. Purification : RM 59.00
Eo. R.C : RM 51.00
Eo. Spearmint : RM 65.00
Eo. Thieves : RM 77.00
Ningxia : RM 35.00
Thieves Waterless : RM 29.50

Menjadikan jumlah keseluruhannya = RM 1,344.50


Kan ?


Tapi korang cuma perlu bayar RM 750.00 je untuk satu set ni.


Penjimatan yang telah dilakukan untuk Premium Starter Kit ni adalah sebanyak RM 594.50 !!


Kalau nak diikutkan, sebelas pati minyak yang ada dalam set ni didatangkan dengan saiz 5ml yang pada asalnya dijual pada saiz 15ml - Cuma untuk Premium Starter Kit ni pihak Young Living nak bagi pengguna baharu suka dan jatuh cinta dahulu pada produk sesambil menikmati kelebihan pati minyak asli tanpa kandungan bahan kimia. Lepas tu kalau suka dan nak topup boleh lah beli pada harga ahli yang 24% jauh lebih murah berbanding harga pasaran.



BACA SINI --> 61 JENIS PATI MINYAK YOUNG LIVING



Dan !!
Kalau korang dapatkan Premium Starter Kit ni dari kakak, korang berpeluang masuk ke kumpulan sokongan yang mana rata-rata dari KAMI adalah usahawan yang menjana pendapatan secara konsisten. Ada banyak free gift yang kakak nak bagi secara PERCUMA dan kalau ada rezeki korang, ada juga tester (bergantung pada stok !!).


Boleh follow @blooming.withatie !!


Set Kencing Manis Shaklee




No comments:

Powered by Blogger.