KEHEBATAN VITAMIN E UNTUK KESIHATAN

by - October 05, 2015

Hebat tak hebat sangat la tapi kehebatan sebenar datang dari Dia.. Ciptaan Dia yang memang kita sendiri tak terjangkau dek fikiran.. Kakak nak cakap ape lagik ? Subahanallah-- 

Hee~ Vitamin E.. Bila kita sebut aje VITAMIN E, secara tak lansung kita akan terbayangkan "kecantikan kulit".. Kan ? Kan ? Ye.. Kakak pun awalnya fikir VITAMIN E hanya untuk kulit.. Tapi lepas dah banyak membaca dan belajar, ruapanya.. Penemuan kakak membawa kakak ke titik senyum paling ketara.. Maha Hebat kuasa Dia sampai menjadikan keperluan yang semakin mudah untuk kita miliki..



Kalau korang nak tau, sumber utama VITAMIN E adalah dari kekacang, minyak sayuran, sayuran hijau dan bijirin.. Gagah ke korang nak makan semuanya untuk memenuhi keperluan VITAMIN E dalam badan ? Hee~ 

Jujur.. Kakak tak larat kot nak makan sesayur dan kekacang sebanyak itu untuk mencukupkan keperluan VITAMIN E kakak.. 


Sebab tu kakak ambil sebiji VITAMIN E Shaklee sehari.. Sebijik jek pon.. SEbotol VITAMIN E Shaklee ni ade 120 biji.. Maknanya sebotol boleh bertahan 4 bulan.. Ye !! 4 bulan dik !! Tak ke gile kentang jimat ? Hahaha~



Jom le kita nengok ape laa khasiat VITAMIN E ni sampai kakak tergila-gila kan sangat haa..


  1. Pengamal VITAMIN E akan merasai impak paling ketara pada bahagian kulit kerana VITAMIN E melambatkan proses penuaan..
  2. Tekstur kulit yang cantik dan lembut disamping VITAMIN E membantu memudarkan parut dan menghilangkan jeragat.. 
  3. VITAMIN E kaya dengan antioksidan yang dapat mencegah penyakit kanser..
  4. Kesuburan ? VITAMIN E adalah VITAMIN CINTA.. Ianya dapat menjana sperma yang sihat untuk disenyawakan..
  5. Menghilangkan parut jerawat.. Lepas tu jerawat dah segan nak naik singgah kat muka lagik.. Hee~


  6. Mencegah penyakit ALZHEIMER..
  7. Selepas melahirkan anak, ade tak ibu ibu yang perasan aerola ( bahagian puting susu ) menjadi besar dan gelap.. Dengan pengambilan VITAMIN E yang konsisten sedikit sebanyak membantu mencerahkan kembali warna kepada kemerah-merahan.. Shhyyyyy-- Ini rahsia perempuan paling TOP !! Hee~
  8. Senggugut ? VITAMIN E dapat membantu mengurangkan rasa sakit senggugut tu..


meh beli VITAMIN E kat sini haa..



LOVE ;

You May Also Like

0 comments