TIPS HILANGKAN KESAN PARUT

October 09, 2015

PARUT ? Jelas plak tu.. Sampai terpaksa pakai bedak tebal-tebal sebab nak tutup kesan parut tu.. Kalau selain dari muka, tak dapat la plak nak pakai baju seluar seksi seksi.. Hee~ Impak parut kat wanita ni ibarat, sanggup tak makan nasik la janji hilang parut.. Korang gitu tak ? Kakak ye.. Memang sangat kakak la kalau ade parut melompat nak clearkan cecepat.. Mula la google mencarik apa jalan terbaik untuk selesaikan masalah terbesar di dunia ni.. 



Parut ni berpunca dari macam-macam paling ramai highlights :
  1. Parut jerawat
  2. Parut kemalangan
  3. Parut demam campak
  4. Scretch mark semasa mengandung
  5. Parut luka pembedahan
Korang ade yang mana ? Hee~ Parut kena bantai masa kecik, time nakal dulu ade ? Itu jangan buang.. Jadikan pedoman untuk generasi akan datang.. Kalau nak cakap 100% parut tu akan hilang, kakak tak berani la TAPI testimoni kata seawal 2 minggu dah pudar.. Haa-- 2 minggu dah pudar, kalau 4 bulan ? Tak clear sume ke ? Hee~ Eksaited tak ?


Tapi ade plak kes yang dok guna macam-macam produk tapi tak hilang pun parut nye.. Apsal ? Korang kena baca kt bawah ni.. Hee~
  1. TOKSIN DALAM BADAN
    ** bila banyak toksin dalam badan memang lambat la penyerapan vitamin dalam badan.. maka.. kita kasik buang toksin dalam badan dengan HERBLAX..
  2. KAFIEN
    ** kafien pun melambatkan proses penyerapan vitamin.. kalau boleh kurangkan pengambilan kafien.. ye !!
  3. PENGAMBILAN AIR
    ** pengambilan air masak untuk menampung kelembapan kulit adalah minima 2.5 liter.. haa.. sila jangan kurang dari 2.5 liter ya kalau nak kulit cantik dan lembap..
  4. DISIPLIN
    ** kalau tak konsisten, ada yang culas memang lambat atau mungkin tak berkesan lansung la vitamin kat tujuan kita.. haa.. jangan culas.. okay..

Nampak tak kenapa pentingnya penyerapan vitamin sepenuhnya untuk mendapatkan hasil yang memberi impak memuaskan.. Kalau kakak share testimoni dari pecinta produk Shaklee yang berjaya buang rasa segan dlaam tempoh 2 minggu.. Hee~ 2 minggu noks--

Cara Hilangkan Parut Dalam Tempoh 2 minggu Dengan Vita E Complex
Kalau sape ade parut tapi tak runsing, memang jiwa ko kental.. Hahaha~ Kakak macam testimoni ni gak la cuma parut kakak bukan kat bahagian muka.. Kat perut.. Masa mengandungkan #duanur dulu rajin nau menggaru.. Syok plak tu.. Hee~ Natijahnya.. Kesan yang kakak sesali sebab dah tak cantik teksturenya..

Kulit adalah organ terbesar tubuh kita dan parut adalah sel-sel mati yang dok menumpang kat kulit kita sama macam sel dah mati tapi sel baru tak nak tumbuh.. Dok la sel mati tu tanpa gangguan dan seronoknya dia di situ..

Nak buang sel mati kena la dapatkan kulit yang sihat, baru sel mati dapat dibuang lepas tu dapat pula hidupkan sel baru.. Haa-- Bunyi macam susah tapi senang sangat kalau konsisten ambil vitamin E..

Kerja paling senang tak payah nak stim kan kulit, tak payah nak scrub hari-hari, tak payah nak cucuk sana sini sebab semuanya Vitamin E boleh uruskan sebab :

  1. Vitamin E membantu memelihara sel sel yang sentiasa terdedah kepada radikal bebas supaya tak rosak.. Ia juga membantu memperbaiki tekstur kulit, tona kulit yang tidak sekata, mengelakkan penuaan awal dan membantu menangani masalah parut..
  2. Vitamin E ni ambil 1 biji je sehari, ia juga boleh disapu pada kulit dan dijadikan masker untuk kesan lebih baik..
  3. Vitamin E ni mengandungi Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate dan d-alpha tocopherol acetate selain ia lengkap dengan selenium.. Selenium ini membantu vitamin E untuk penyerapan vitamin E yang lebih berkesan..
  4. Vitamin E Shaklee didatangkan bersama dengan grape seed yang mana ia mengandungi antioksidan 20 kali lebih hebat daripada vitamin E sahaja.. Grape seed ni mengandungi Oligomeric Proanthi Cyanidin yang membantu kulit lebh anjal dan awet muda, ia juga bertindak sebagai anti kanser..
  5. Vitamin E Shaklee 100% semulajadi tanpa pewarna, pengawet atau perasa tiruan..
Kalau nak impak yang lagi meletop pom pom pom atas tujuan menghilangkan parut, kakak rekomenkan tambah ESP dan SR Vita C sebab :

  1. ESP membantu memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru yang sihat. Jadi no more dead cells atau sel mati yang diulang copy banyak kali..
  2. SR Vita C penting untuk pertumbuhan tisu, membantu membaik pulih tisu, merangsang kesihatan dan kecantikan kulit melalui penghasilan kolagen..
Korang jangan ngengade nak rasa rendah diri la hape la.. Tak mo pendam pendam sebab setiap masalah / penyakit mesti ade jalan penyelesaian.. Boleh hubungi kakak untuk konsultasi secara PERCUMA.. Tak de hal.. Hee~ 

You Might Also Like

0 comments

RAKAN BLOGGER !!

G+ FOLLOWERS