ATASI MASALAH KULIT KERING DENGAN SET ENFUSELLE

December 06, 2015



kulit kering ? ye !! merimaskan kot-- mengelupas sana sini lepas tu siap kasik rasa tegang yang memeritkan.. cane nak explain eh ? tapi sape yang mengalami maslaah kulit kering ni dorang tau la betapa tak bestnya bila kulit mengelupas siap boleh kutil kutil lagik.. selalunya terjadi kat bahagian hidung, dagu dan tulang pipi.. dah la kulit mengelupas kering gitu, ade plak jerawat.. okay !! super tak best.. nak keluar rumah pun segan.. terpaksa jek la hadapkan muka.. nak ngelak cane kan ? hee~


lepas ni tak payah nak sorok sorok muka dah.. jadikan SET ENFUSELLE SHAKLEE ni sebagai kawan baik.. haa.. kawan baik ko ala ala BFF la tu.. hee~ 


1 : Hydrating Cleansing Gel
  • menjadikan kulit halus, seimbang, dan berseri
  • mencerahkan tona kulit
  • membantu menyeimbangkan pH kulit
2 : Hydrating Toner
  • menyeimbangkan pH kulit
  • rumusan tanpa alkohol menyejat dengan cepat tanpa mengeringkan kulit
  • melindungi lapisan minyak semulajadi kulit
  • melembutkan kulit dengan ekstrak witch hazel dan kamomil
3 : Hydrating Moisturizer
  • meningkatkan keanjalan kulit
  • mengurangkan garis-garis halus
  • mengurangkan kedutan
lepas kulit dah cantik sok, dah tak de kulit mengelupas, jangan lupakan kakak ya.. hahaha~ LIFE TIME consultancy.. in shaa Allah.. sampai semuanya kembali elok.. 

LOVE ;

You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS