PROMOSI SHAKLEE BULAN MEI 2016

May 11, 2016

alahai.. kali ni kakak betul-betul tertinggal kapal terbang.. hee~ busy la nok.. nak menaip panjang berjela merepek meraban pun kakak tak sempat * serius kakak tak tau ape yang kakak busykan * gitu le gaya kisahnye.. nih kira kakak cover balik la ye.. santak la lima nam entri satu hari.. kisah plak kan ? hahaha~

ni ha..




masing masing ade peranan masing masing le.. keje pun asing asing.. hee~ tapi memang bakal meletop la ni.. nak raya, dan plak kolagen ade di situ.. haa.. nak feloles sangat kan.. nak awet muda sangat kan.. bulan lepas ade vitamin c, bulan ni kolagen.. campo dedua.. bergabung meletop.. pom !! tak caye ?

ha.. tu kakak malas nak cakap banyak tu.. bukan korang reti nak letak kepercayaan.. hahahah~ ce try 1 kotak.. ce try jek.. tengok cemana pergi..

tu seme harga pasaran tau.. nak harga ahli kena jadik ahli la.. dan kalau korang nak tau.. selama ni kakak memang tolak harga pasaran kat korang.. kalau diskaun pun ade la dua tiga hengget jek.. hee~ murah kan ? kakak tak jual harga ahli.. senak weyh-- jangan korang mintak.. kakak cepuk kang * senyum senget ni *.. jadik ahli seumur hidup dan tak payah renew membership adalah RM 68.90.. seumur hidup tau.. tak de maintain bulanan * murahnye !! * ye.. kakak tau.. korang daftar jadik ahli, kakak kasik harga ahli.. 

ngam ?

kalau ngam.. kasik flying kiss satu tak skrin.. hahahaha~ * pipi kakak merah kembali *


SINGGAH SINI JUGAK UNTUK MANFAAT ALFALFA COMPLEX -- > SINI
KAT SINI PLAK UNTUK MANFAAT SERBUK KOLAGEN -- > SINI

You Might Also Like

0 comments

RAKAN BLOGGER !!

G+ FOLLOWERS