20 + 1 PESANAN UNTUK WANITA DARI DOKTOR PAKAR

March 20, 2017


dalam kakak tengah scroll muka buku, baca status status hipster kengkawan.. hee~ kakak TER-bukak page sorang doktor nih.. em.. kakak memang takut dengan doktor tapi nak tak nak kena berhadapan dengan kenyataan la kan.. yang hidup kita nih saling memerlukan..

walaupun ada pengamal perubatan yang menafikan keperluan supplement / vitamin dalam rutin sehari-hari, tak kira apa jenama, darimana production dengan tujuan kesihatan.. tapi !! doktor pakar yang dah berpuluh puluh tahun penuh pengalaman ini menegaskan betapa pentingnya supplement.. haa.. nak tau lagi ?


hee~ cemana ? ini bukan kakak atau SID yang hanya ada sijil nutrisi jek tau tapi beliau adalah seorang pakar !! bukan main main.. jadi.. mana yang boleh kita ubah, ubah la.. masih ada masa lagi untuk teruskan perubahan untuk jadi lebih sihat dan bertenaga.. siapa taknak kan ?

BACA SINI --> MERAWAT BARTHOLIN CYST

terima kasih Dr Hamid Arshat untuk pesanan dan nasihat yang mungkin membantu insan insan 'degil' kat luar sana.. mencegah penyakit lebih mudah berbanding merawat.. hee~ ingat tu..

You Might Also Like

11 comments

  1. semoga kita dianugerahkan kesihatan yang terbaik dan dijauhkan penyakit

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamiin.. begitulah hendaknya.. siapa la nak sakit kan ? hee~

      Delete
  2. nice info.bnyk boleh simpan ni..tq atie share.. =)

    ReplyDelete
  3. Info yang sangat berguna Atie. TQ share. Siqah bookmark ye :)

    ReplyDelete
  4. status d fb dr seorang doktor sebagai 1 peringatan yg berguna utk diri sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pada yang terbuka untuk terima pendapat sebagai peringatan tak pe dik.. hee~

      Delete
  5. masa muda ni lah kena jaga kesihatan

    ReplyDelete
  6. tq for the sharing ya atie. sangat bermanfaat dan untuk peringatan kita terutama kaum wanita.
    Jom Singgah Blog Kak Y

    ReplyDelete

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS