BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK MEMPERBAIKI MUTU KESIHATAN PENGGUNA ?

by - April 27, 2017

em.. tiap kali kakak berhadapan dengan prospek Vivix dengan seribu satu persoalan dalam benak dorang.. hee~ kenapa mahal sangat Vivix ni ? apa yang hebat sangat Vivix ni ? BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK MEMPERBAIKI MUTU KESIHATAN SAYA ? macam mana Vivix boleh sembuhkan banyak penyakit kronik ? dah tentulah kakak dah sediakan jawapan yang memang tepat dan membantu mereka..



dalam sebuah terbitan yang bertajuk 'Resveratrol Induces Growth Inhibition and Apoptosis In Metastatic Breast Cancer Cells Via De Novo Ceramide Signalling' yang diterbitkan hasil kerjasama beberapa orang penyelidik menganalisis percambahan sel, sel daya maju, pembentukan koloni dan apoptosis serta perencatan pertumbuhan sel kanser yang dinilaikan oleh SRB assay.. kajian klinikal ini juga telah membuktikan keberkesanan resveratrol ( kandungan utama dalam Vivix ) untuk mengatasi penyakit kanser.. 

ini bermakna, kalau korang mengamalkan Vivix, mekanisme yang berlaku dalam sel badan korang setiap hari adalah seperti berikut :

1 : MELINDUNGI DAN MEMPERBAIKI DNA

  • setiap hari, sel-sel tubuh badan kita diserang oleh lebih sejuta agen yang mampu merosakkan DNA kita yang bekerja untuk merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan 'typo' ( kesilapan susunan DNA dari yang asal ) sekaligus mengganggu fungsi sel dan kelansungan hayat kita..
  • Vivix terbukti membantu melindungi DNA dari terus rosak dan dalam masa yang sama membetulkan kerosakan yang pernah terjadi..

  • sejenis organel yang sangat penting dalam penghasilan tenaga yang diperlukan oleh sel badan kita.. apabila jumlah mitokondria berkurangan, kecekapan sel badan untuk menghasilkan tenaga juga berkurangan..
  • Vivix mampu menggalakkan biogeneses ( penghasilan baru ) organel bagi memastikan penghasilan semula tenaga yang mencukupi dan diperlukan oleh sel..
3 : PENGAWAL-ATURAN GEN

  • kemerosotan fungsi dan kecacatan DNA dapat menyumbangkan kepada deteriorasi ( kemerosotan ) umur pada tahap sel.. 
  • Vivix membantu mengaktifkan sistem pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan pada tahap sel..
4 : MELAMBATKAN PEMBENTUKAN PROTEIN AGE

  • pembentukan protein AGE boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sel yang mengganggu kekuatan dan jangka hayat sel.. 
  • ramuan Vivix mengandungi 10 kali ganda resveratrol membantu melambatkan pembentukan protien AGE itu tadi..
mesti korang tertanyakan, BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE BERFUNGSI merawat pelbagai penyakit kronik.. ye la.. dah viral kot macam-macam penyakit sembuh asbab consume Vivix ni.. hee~ ala.. jangan bohong la.. confirm korang meneka neka kan..

MERAWAT KENCING MANIS

  • resveratrol yang ada dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ( insulin ).. punca kencing manis ? dah tentulah si rintangan insulin tu--

MERAWAT STROKE

  • resveratrol yang ada dalam Vivix membantu mengurangkan inflamasi untuk mengelakkan pengoksidaan kolesterol jahat dan menjadikan ia sukar untuk platlet bercantum antara satu sama lain dan membentuk darah beku yang menjadi punca penyakit jantung..

MERAWAT KANSER


  • resveratrol yang terkandung dalam Vivix  mengehadkan penyebaran sel kanser dan membentuk proses pembunuhan sel kanser ( apoptosis ).. apoptosis merupakan komponen yang mampu melindungi sel daripada deoxycholate yang merupakan sejenis garam yang menyebabkan kerosakan sel dan menjadi punca penyakit..
  • resveratrol dalam Vivix mampu mengelak pembentukan sel mati dan agen pemusnah deoxycholate dan memperbetulkan semula sel selular rosak yang menjadi punca pembentukan sel kanser..

TIPS AWET MUDA

  • awet muda ni bukan takat kulit cantik dan kurang kedut ( tanda penuaan pada kulit ) aje tau, tapi merangkumi ke semua aspek termasuk kesihatan organ dalaman, tulang, kulit, rambut seme.. hee~ kajian mendapati bahawa resveratrol mampu mengaktifkan DNA SIRTUIN1 iaitu mekanisma biologi yang mampu memelihara badan daripada kesan bahaya dan pelbagai penyakit yang berkaitan dengan usia..

MERAWAT TEKANAN DARAH TINGGI

  • resveratrol dalam Vivix membantu merawat tekanan darah tinggi ( hypertension ) melalui beberapa mekanisma yang mampu menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah..

MERAWAT MASALAH SENDI

  • resveratrol yang terkandung dalam Vivix mampu mengubah protein catabolisme dan fungsi sendi yang menghalang tekanan pengoksidaan dan pembentukan sel mati pada sendi dan tulang.. secara asasnya, resveratrol menjaga kekuatan dan ketahanan sendi dengan meningkatkan komponen penghasil tenaga di dalam sel ( mitochondria ) supaya tidak mudah haus dan reput..

MERAWAT MASALAH RAMBUT GUGUR

  • Vivix berperanan besar dalam proses menggantikan sel-sel yang telah mati kepada sel baru kerana Vivix memberi impak kepada 4 mekanisme penuaan pada tahap selular iaitu kerosakan DNA, pengawalan genetik, pengeluaran tenaga  dan penimbunan protein AGE.. bila sel baru berfungsi dengan baik, barulah masalah-masalah kesihatan yang lama dapat diperbaiki.. sama juga dengan merawat masalah rambut gugur..

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK ?

CELL DEFENCE 
  • mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit
CELL ENERGY
  • memberi tenaga kepada sel yang lemah
CELL REPAIR
  • memperbaiki sel yang telah rosak
CELL PERFORMANCE
  • meningkatkan prestasi sel
bestkan Vivix ni ? memang la nampak mahal dan eksklusif untuk orang ada-ada tapi untuk orang-orang biasa macam kakak, lebih jimat kalau beli 2 botol sebab dapat harga ahli ( ada term & condition ) tau !! hee~ sape tanak dapat harga ahli kan ? lepas consume sebotol pun korang boleh rasa banyak perubahan demi perubahan..

jangan terkejut sudah la.. sebab dah ramai kata Vivix ni BEST.. tak percaya ? hee~ ingat kakak nak kelantong lettew-- tak sempat nak kelentong dik.. 


jangan lupa !! dapatkan konsultasi khas dari kakak..


You May Also Like

2 comments

  1. selalu nampak orang post vivix ni..fofular betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ memang pun nad.. atie sendiri consumer.. alhamdulillah.. puas hati.. dah jarang sangat g klinik amik ubat demam.. hahaha~

      Delete