CAWANGAN KE-200 DOMINO'S PIZZA KINI DI GALLERIA CYBERJAYA !!

siapa kaki pizza ? hee~ kasik ombak sikit.. wuu~~~~ eh !! tak.. kakak bukan peminat pizza pon tapi kalau takat makan sepotong dua dengan topping kegemaran kakak, okay jek sebenarnya.. tapi kalau ada dessert yang sesuai, kakak la orang pertama angkat tangan dan melebarkan senyuman - puas - hati - giler.. haa.. korang biasa lepak Domino's Pizza ? selalu ? okay.. kakak dah jumpa sasaran..

DOMINO'S PIZZA MALAYSIA

baru-baru ni kakak dapat jemputan atas label media untuk makan makan kat Domino's Pizza !! wah !! memang meriah dan masa tu tak terfikir lansung yang kakak tengah diet.. hee~ lantak diet di situ yang penting makan dulu..

kedai baru yang terletak di Cyberjaya, Selangor yang juga merupakan Hub Teknpologi Global di Malaysia ni melambangkan pendekatan teknologi yang memberi fokus untuk Domino's berkembang ke fasa yang lebih baik.. dalam masa kurang dari satu tahun Domino's Pizza Malaysia telah menambah 50 buah kedai dan menjadikan jumlah keseluruhan adalah 200 kedai !! wah !! banyak tu !! 


ya !! istimewanya kedai di Cyberjaya ni sebab ianya merupakan kedai yang ke-200 di Malaysia dan yang ke-14 000 di dunia !! wah !! memang special la kan berbanding kedai lain.. hee~ yang menariknya, Malaysia berada dikedudukan ke-4 di Asia Pasifik dari segi pertumbuhan kedai dan merupakan pasaran terbesar ke-5 selepas India - Australia - Jepun - Korea Selatan..

Malaysia adalah pasaran terbesar di Asia tenggara dengan kedudukan yang PERTAMA dari segi bilangan kedai.. ini memberi peluang pekerjaan dalam sektor khidmat pelanggan untuk rakyat Malaysia.. waa.. untung kan ? makan pizza dapat, gaji pun dapat.. hee~ kerja pun kat dalam persekitaran yang selesa dan segala kursus kendalian makanan akan diberikan secara PERCUMA !!

DOMINO'S PIZZA CYBERJAYA


kedai dua tingkat di Galleria Cyberjaya merupakan kedai yang pertama dikenali sebagai Domino's Concept Store yang berkonsepkan kontemporari.. wah !! kemahen kan lepak makan pizza kat kedai yang dalam nya macam coffee house.. hee~ 

kat cawangan ini juga menempatkan satu-satunya menampilkan menu papan LED interaktif.. ada 3 panel yang setiap satunya bersaiz 43 inci menyediakan menu pilihan untuk pelanggan.. sila pening untuk buat pilihan pizza kegemaran korang.. sebab kakak tengok semuanya pun sedap sedap weyh..


korang pernah tengok macamana pizza yang korang pesan diuli - dicampak - ditenyeh -diletak topping ? haa.. kalau tak pernah, kat sini korang boleh tengok Teater Pizza..

dakaina cakap "kan bagus ibu keje sini.. adik boleh makan pizza hari hari.."

PILIHAN TOPPING DOMINOS PIZZA

kalau korang, ape yang best ? hee~ jangan la tanya kakak sebab kakak tak tau mana yang best melainkan CLASSIFIED CHICKEN.. ke korang pun sama macam kakak ?


LOKASI DOMINO'S PIZZA GALLERIA, CYBERJAYA


nah !! alamat.. senang korang nak waze nanti..

Domino's Pizza Malaysia
Galleria Cyberjaya
Jalan Teknokrat 6, Cyber 5
63000 Cyberjaya
Selangor Darul Ehsan

PESANAN ONLINE

eh !! memang boleh lah sangat kan.. kalau korang tengah buat keje kat office lepas tu malas nak keluar, buat jek pesanan online.. senang -cepat -mudah..

LAMAN WEB : WWW.DOMINOS.COM.MY
HOTLINE : 1 - 300 - 888 - 333

nak menang voucher Domino's Pizza ? hee~ ye la.. kakak serius ni.. nak bagi 3 voucher secara PERCUMA.. jangan lupa follow instagram kakak ( kakak cantik !! hee~ ) dan nantikan !! senang je caranya.. kakak malas nak susah susah kan orang ni..


8 comments:

  1. dah mula suka dominos, sebab ada kerak macam pizza

    ReplyDelete
  2. Masa ana duduk dgn MIL dulu, setiap minggu kami order dominos. Sampai tak lalu lah rasanya. Tp skrg order juga at least once a month. Sedap dan murah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan !! atie tengok harga dia pun boleh tahan murah sebenarnya.. kan.. tak sangka betul.. hee~

      Delete
  3. minat juga dgn dominos berbanding pizzahut

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ mungkin topping dorang lebih menarik kot berbanding Pizza Hut.. atau dah jemu dengan Pizza Hut dan beralih arah ke Dominos Pizza..

      Delete
  4. Sama lah! Suka jugak classified chicken tu paling favourite!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.