iBAWAL PENGELUAR TUDUNG BAWAL WANGI PERTAMA DI MALAYSIA

May 28, 2017

siapa setuju kalau kakak cakap, pakai tudung bawal, nampak lebih muda ? hee~ kan ? kan ? kan ? perasan tak mulai tahun lepas, zaman kegemilangan tudung bawal.. dengan pelbagai corak dan warna yang memang memikat hati membuatkan fesyen tudung bawal menguasai pasaran.. tapi !! tau tak ada satu jenama pengeluar tudung bawal yang tengah TOP dengan design terkini.. haa.. ye la.. iBawal pengeluar tudung bawal wangi pertama di Malaysia.. serius ni..


pendekatan yang berbeza dari pihak pengeluar sekaligus menjimatkan penggunaan minyak wangi korang tau.. hee~ ye la.. sinonim dengan cuaca kat Malaysia yang sedikit panas dan berangin membuatkan bau minyak wangi cepat hilang.. 

tapi kakak bukan nak cerita pasal minyak wangi atau cuaca kat Malaysia nih.. hee~

CITARASA WANITA ASIA

lambakan jenis tudung kat pasaran memang belum setanding dengan iBawal yang masih mengekalkan kualiti dari segi material dan hanya boleh didapati secara original melalui stokis dan ejen-ejennya dari seluruh Malaysia, Brunei Darussalam dan Singapura.. masih kekal teguh dari tahun 2015, iBawal boleh disarung manis walau dalam apa jua majlis ( formal atau pun tak formal ).. uniknya.. hee~ iBawal dibungkus rapi dalam kotak macam powerbank !! kan !! kakak dah kata dah dorang nih lain..

BACA SINI --> EJEN iBAWAL

setakat entri ini ditaip dan disiarkan, iBawal dah ada 7 jenis koleksi iaitu :

  • soliha 2016
  • serena 2016
  • sofeya 2015 / 2016
  • soraya 2016
  • sofeya 2016 / 2017
  • salma
  • soraya 2017 parfume
yang dijual dengan harga serendah RM 35.00 sehelai.. murah kan kalau nak dibandingkan dengan harga tudung bawal yang lain.. pemilihan corak printed yang menarik dan tak jemu memandang membuatkan pasaran iBawal semakin diterima ramai..


FAKTA : untuk menjaga kualiti dan permintaan secara efektif, 
iBawal hanya boleh didapati dari stokis dan ejen yang sah SAHAJA..


cantik ke design iBawal nih ? haa.. kan kakak dah ajar.. cantik itu subjektif tapi kualiti itu yang kita nak carik.. korang pernah jumpa tudung bawal yang #gosokgosokwangi ? okay.. tak pernah kan ? hee~ sila scroll entri ni sampai habis dan baca..

#GOSOKGOSOKWANGI WEYH !!

buat masa ni kakak ada 5 tudung iBawal ni sebab kakak pun baru je terjebak dalam kancah iBawal-nators nih.. dan yang terkini !!


nama dia CATTLEYA BLUE.. kakak pakai masa pergi event Aiman Tino hari tu.. hee~ biasa nampak kakak pakai tudung yang ada sedikit warna PINK.. kan ? jarang sangat kakak pakai warna biru sebegini rupa.. dan.. memang tak menghampakan la.. 


hasilnya !! tidak menghampakan.. kan ? hee~ kadang-kadang kakak pakai tudung bawal yang tak de jenama, tudung dia 'bergerak-gerak' tau.. maksudnya kalau ko tengah makan, tudung tu jadi senget benget.. lepas tu kalau korang tunduk ( makan ke, menaip kat handphone ke, baca buku ke ) tudung tu mesti turun sikit kedepan.. kan ?

tapi !! dengan iBawal.. TAK !! 


ini akan jadi kegemaran kakak.. hee~ sebab ? obviously kot !! ade warna PINK !! inspired by Sara Ali nih.. yang kakak pakai masa Majlis Makan Malam Sepetang Bersama Blogger 2017.. membuatkan penampilan serba hitam kakak, menyerlah..

kakak suka kaler dia !! yang penting material senang jaga dia.. hee~
diberi nama SOFIYA KEPANG TANGERINE, memang berjaya menonjol kan kakak pada malam tu.. hee~ tak sia sia tau..


ini terbaru !!!! SORAYA PARFUM 2017 - FLORA DAN FAUNA.. sangat cantik dengan warna pastel dan corak yang tak 'berat'.. boleh dipadankan dengan apa-apa jenis pakaian dan majlis.. em.. yang nih kakak tak pakai lagik.. hee~ tapi model dah pakai dah..



cantikkan ? hee~ selalunya kalau kakak borak dengan kawan-kawan yang memang minat tudung bawal, dorang akan cari tudung yang mudah bentuk.. ya.. iBawal sangat mudah bentuk dan tak payah nak hembus berkali kali.. lilin ? em.. oldschool sangat kan siap berlilin kat hujung tudung.. hee~ dengan iBawal, tak payah.. bila korang pakai, dia akan terbentuk cantik dan korang adjust jek lilitan macamana yang korang nak..

siap !!


jangan lupa dapatkan iBawal dan jimatkan minyak wangi korang.. hahahaha~ nak raya nih.. berjalan sehari suntuk, biar la wangi je.. confident level pun tinggi dan tak segan nak laga laga pipi dengan kengkawan..

jom singgah tengok ape design iBawal yang menarik kat sini :

LAMAN WEB : iBAWAL.my
INSTAGRAM : #gosokgosokwangi
FACEBOOK : iBAWAL Malaysia

kakak dah iBawal.. korang bila lagi ?

You Might Also Like

10 comments

  1. Best sgt pakai bawal ni. Mudah bentuk dan tak perlu nak iron pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan !! memang ade tulis tak payah gosok tapi atie nih sejenis jugak.. nak jugak menggosok.. hahahah~

      Delete
  2. kemain comey nau si atie ni ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ ala.. segan kite kak ciklily cakap gitu tau..

      Delete
  3. patut laaa kwn blog balik dr KL borong tudung ni byk. heheh memang lawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha~ kan !! ala.. awak pon boleh borang nanti.. online jek dik.. sama jek..

      Delete
  4. Ya Allah cantik gilerr warna pastel gitu... jatuh cinta jap <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan !! atie nak simpan pakai time raya nanti.. hahahaha~ nampak tak betapa kena keluarkan duit poket dan beli lagik..

      Delete
  5. Dah ada dah ibawal.menang contest hari tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay !! boelh geng dah.. hee~ bestkan ? sneang nak bentuk..

      Delete

RAKAN BLOGGER !!

G+ FOLLOWERS