BELAJAR SAMBIL BERMAIN DENGAN CHICHI CHACHA SEMPENA CUTI SEKOLAH 2017

haa.. dok pening kepala fikir pasal aktiviti cuti sekolah anak-anak lettew-- hee~ tak pe.. kakak pun sama dok menggaru kepala jek sebab anak-anak asyik bertekak jek la dok rumah ni.. serius memang tak tau ada aktiviti lain yang boleh kakak dedahkan untuk anak-anak..

aktiviti_cuti_sekolah_chichi_chacha_2017


#CCHAPPYCAMP

kasi rampas kesemua gadget anak-anak dan biarkan mereka meneroka pelbagai aktiviti menarik.. kalau kita tak dedahkan, mana la dorang nak tau yang adanya aktiviti best selain dari main gadget.. kan ? hee~ sebab tu la, Chichi & Chacha menjemput seberapa ramai kanak-kanak turut menyertai #CCHappyCamp ni ha..

rancangan edutainment kanak-kanak yang memberi fokus dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak dengan mengajar pelbagai sifat-sifat murni disamping pelbagai aktiviti menarik ini diilhamkan oleh E2L sdn. Bhd yang mahu mengetengahkan pelbagai potensi dalam diri kanak-kanak pada zaman serba canggih ni.. haa.. kalau dah nampak anak korang lain macam tu, kakak rasa dah sampai masa korang dedahkan aktiviti sosial secara sihat speerti yang dianjurkan ni..
dengan mendedahkan aktiviti-aktiviti menarik seperti :

chichi_chacha_2017

kakak rasa sangat berbaloi kot kalau korang bawak anak-anak untuk sertai sama program macam ni yang sudah tentunya bermanfaat untuk mengisi masa cuti sekolah mereka.. kan ?

aktiviti_cuti_sekolah

kalau kakak tengok aktiviti yang telah disediakan pun, kakak berpuas hati.. dengan merangkumi aspek kreativiti dan gaya hidup sihat sekaligus dapat memberi pendedahan baharu untuk anak-anak meneroka dunia yang lebih mencabar ni.. hee~ kan ? tu nanti kakak nak tau jugak kot ibu / ayah boleh join sama aktiviti mereka ke cemana.. kalau dapat join sama pun best tau..

nah !! kakak share sedikit butiran untuk korang.. mana la tau kan kot berminat..

TARIKH : 11 DISEMBER 2017 – 15 DISEMBER 2017
MASA : 9.30 PAGI – 12.30 TENGAHARAI
BAYARAN : RM 80.00 / SEORANG
( 20 pendaftaran terawal akan mendapat harga istimewa = RM 55.00 / seorang )

LOKASI : EDUCATE TO LEARN SDN. BHD., LEVEL 11, TOWER 1, MERCU MUSTAPHA KAMAL, NEO DAMANSARA, NO 1, JALAN PJU 8/1, BANDAR DAMANSARA PERDANA, 47820 PETALING JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN

HOTLINE : 013-9476511 ( SHUHADA )
PENDAFTARAN TERUS : bit.ly/HappyCamp-Form

jangan bazirkan cuti sekolah anak-anak cuma dengan menatap gadget ya.. jadilah ibu ayah yang bijak nau nau nau.. pengalaman berharga yang anak-anak bawa balik nanti lebih bermakna dari nilai wang yang dilaburkan.. a.. gittew--

in shaa Allah..

dua ketul NUR akan berada di sana juga nanti.. hee~



No comments:

Powered by Blogger.