BETUL KE MINUM KOPI HIJAU ALANA BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN ?

kan ? betul ke tak tu ntah.. sebab kakak kalau bab bab kurus ni memang teruja lain maciam tapi betul ke minum kopi hijau boleh turunkan berat badan ? macam mana plak tu ?

kopi_hijau_alana

haa.. tutup sket mulut tu, tak payah menganga besar sangat.. hahaha~ sebab kakak akan ‘payung’ info kat korang pasal kopi hijau ni ** behave ye anak-anak.. ibu study tau.. hee~ baca dengan teliti dan fahamkan.. ** biasa kita dengar kopi hitam jek kan rupa-rupanya kopi hijau ni mempunyai pelbagai khasiat dalam membantu meningkatkan mutu kesihatan dan dah lama pun ada kat pasaran Malaysia ..


KOPI HIJAU

kebiasaannya, kopi hijau diproses secara kasar ( raw ) dan hanya menggunakan biji kopi muda – dikisar tanpa dipanggang terlebih dahulu.. kalau serbuk kopi lain, dorang akan dipanggang tau ; kopi hijau TAK sebab tu la kopi hijau mengandungi asam klorogenik yang ( 3 ) kali lebih tinggi dan bertindak sebagai ‘booster’ yang berfungsi sebagai pembakar lemak dan kalori yang lebih cekap dan pantas.. selain itu, kopi hijau juga membantu meningkatkan stamina  dan mencegah pembentukan lemak di bawah lapisan kulit.. em.. sebab tu ramai pengeluar menggunakan kopi hijau secara meluas dalam produk kurus mereka..

biji kopi hijau mengandungi bahan kimia semulajadi dan sebahagian daripadanya mempunyai kesan positif ke atas kesihatan manusia.. dan !! fungsi utama dalam pelansingan adalah meningkatkan sirkulasi darah dan proses metabolisme.. haa.. sebab tu la KOPI HIJAU diyakini mampu melakukan proses pembakaran lemak dengan cepat dan pantas dari biasa..
ye ke ? best kan ? kan ? kan ? 

tapi !!

kalau kakak sebut..



KOPI HIJAU ALANA

mesti ada yang dah kenal dan mengangguk kepala kan ? haa.. ya !! antara jenama kopi hijau yang ada dipasaran cumanya, brand ni lain dari yang lain !! apa yang lain ? KOPI HIJAU ALANA merupakan Organic Green Coffee bersama Chia Seed dan juga susu kambing serta habbatussauda yang kaya dengan zat, vitamin, mineral yang sangat diperlukan oleh badan kita.. haa.. ada korang jumpa mana-mana kopi hijau yang mengandungi makanan sunnah ni ? tak de ? hee~

kopi_hijau_alana

KOPI HIJAU ALANA ade !!

dah kalau pum pang pum pang pasal kopi hijau ni, mesti la ada kebaikan kan ? haa.. korang tau tak, selain dari KURUS, banyak kelebihan lain sekiranya korang minum Kopi Hijau Alana ni secara konsisten..


KELEBIHAN KOPI HIJAU ALANA

  • membantu menstabilkan tekanan darah tinggi
  • membantu menyingkirkan toksin yang terkumpul di dalam badan
  • membantu melawaskan penghadaman
  • membantu meningkatkan metabolisme tubuh badan
  • membantu pembentukan bentuk badan yang lebih cantik
  • bertindak sebagai pembakar lemak yang berlebihan
  • bertindak sebagai energy booster – mengekalkan tenaga berpanjangan
  • pengguna mampu mengawal selera makan ( Kopi Hijau Alana mengenyangkan perut korang !! )
  • tinggi anti-oksidan
ee.. diet ? ape tu ? hahahaha~

mesti korang tertanyakan, SIAPA JEK YANG BOLEH / KENA minum Kopi Hijau Alana ni ? semua orang boleh minum ke ? haa.. buat korang yang mengalami masalah paha sebesar kayu balak, sejenis yang tak boleh kawal nafsu makan, hat yang dah penat bersenam tapi perut tetap lah buncit kemain.. haa.. entri ni memang tepat untuk korang dan kakak rasa korang dah jumpa produk yang betul di ‘tempat’ yang betul ni..


PACKAGING BAHARU KOPI HIJAU ALANA

wah !! diam tak diam rupanya kopi anak Malaysia ni dan terjual lebih dari 400, 000 kotak sehingga ke hari ini dan dah ada ‘rupa’ baharu.. dengan penampilan lebih HIJAU ( segar ), dari jauh pun dah nampak ni.. hee~ em.. kalau korang perasan la kan.. Kopi Hijau Alana ni sudah pun berada di beberapa media tempatan seperti :

  • Radio ERA
    • sponsor segmen Sketsa JOHARA
  • rancangan tv Al-Hijrah
  • surat khabar
  • Facebook
ya !!

yang ada kat pasaran sekarang ni rupa baharu dia la..

packaging_baru_kopi_hijau_alana

vavavavava—kalau dah ada kelebihan produk, kena la lebih telus dengan FAQ ( Frequently Asked Questions ).. hahahah~ dah serupa pakar kesihatan dan ekonomi rumahtangga plak kakak untuk entri kali ni.. ni ha.. kakak nak ajau cemana cara korang nak bancuh kopi tu dan disiplin yang BETUL jek ponnnnn..


1 ) bila waktu yang sesuai untuk minum Kopi Hijau Alana ?

  • pada waktu pagi, semasa sarapan supaya lebih bertenaga sepanjang hari..
2 ) apa rasa Kopi Hijau Alana ?

  • lemak lemak manis kopi arabica.. haa.. sape hantu kopi, mesti dapat bayangkan rasanya cemana..
3 ) berapa harga Kopi Hijau Alana ?

  • 1 Box RM 42.90
testimoni_kopi_hijau_alana
encik suami kakak suka rasa arabica yang lembut dan lemak lemak manis tu.. hee~ SINI haa..

nih ha lunch box encik suami kakak harini.. hee~ kaka dah mengopi – alana – kan encik suami kakak.. nampaknya beliau suka.. nampaknya hari-hari kena ber – alana la jawabnya ni.. korang ? bila lagi ? nah !! kakak bagi link kat mana korang boleh dapatkan stok korang..

LAMAN WEB : http://alanamalaysia.com
FACEBOOK : https://www.facebook.com/KopiHijauAlanaHQ
SENARAI AGENT : http://alanamalaysia.com/pengedar

NOMBOR UNTUK DIHUBUNGI :

  • +6018 355 7010 ( CIK IKA )
  • +6018 236 6332 ( CIK EMA )



4 comments:

  1. Minuman berasaskan herba memang bagus.. boleh cuba ni ganti teh biasa...

    ReplyDelete
  2. Tengah cuba kopi Alana ni gak. Rasa memang sedap. Cuma nak tengok hasil betul ke boleh kurus haha

    ReplyDelete
  3. pika tak minum kopi tapi kopi alana ni sedapppp..

    ReplyDelete
  4. Lepas habis sekotak ni, ena nak beli lagi. Nak sihat! Sebab ena dengan kopi / coffee memang tak boleh berpisah. So ini caranya. Jyeahhh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.