TIPS KEKAL CANTIK BERSAMA SHAPEE SHAPING TIGHT DAN 2 WAY BODY SHAPER

siapa kata muslimah bertudung litup tak perlu menjaga kecantikan ? nah !! kasi cubit orang yang cakap macam tu.. hee~ walaupun menutup hampir kesemua bahagian badan, kecantikan bentuk badan perlulah menjadi titik tolak dalam usaha mencantikkan diri.. jom !! kakak nak share TIPS KEKAL CANTIK BERSAMA SHAPEE SHAPING TIGHT DAN 2 WAY BODY SHAPER khusus untuk muslimah..

shapee_malaysia

hampir dua minggu kakak cuba set lengkap Shapee Shape Thight dan Shapee 2 – Way Body Shaper sejak kakak terima parcel dari pihak penaja.. hee~ memang seronok sebab produk Shapee memang peka dengan kecantikan wanita pada zaman kini.. al-maklum la.. dah menginjak ke 30-an dan mempunyai dua anak, membuatkan sedikit sebanyak bentuk badan berubah mengembang dengan jayanya.. hahahahah~

kesan ?

sudah tentulah membuatkan kakak lebih yakin untuk menyarung apa jua jenis dan fabrik pakaian mengikut kesesuaian kakak sebagai ibu dan muslimah yang memerlukan kakak menjaga batas.. siapa perasan, kakak ada share di Instagram kakak tentang Shapee ni..


SHAPEE 2 WAY BODY SHAPER

pakaian dalam yang menyembunyikan segala lemak dan lapisan yang ada.. hee~ selain itu, Shapee 2 Way Body Shaper ini juga berfungsi membakar lemak secara ‘diam’.. bak kata seorang selebriti terkenal tanah air, tujuan dia memakai korset adalah untuk menyembunyikan lemak dan menyekat nafsu makan.. ye la.. dah kalau selera makan macam dinosor, memang wajib la disekat.. kan ?

bestnya body shaper dari Shapee ni :

  • diperbuat dari material berkualiti tinggi
  • dilengkapi dengan Teknologi 3D Micro Massage
  • boleh dipakai kedua-dua lapis ( depan dan belakang ; mengikut kesesuaian warna )
  • fleksible
    • tali yang boleh dilaraskan mengikut saiz badan dan fesyen ( halter / silang / klasik )
  • kawalan ultra tegak pada perut bertindak mengurangkan lilitan pinggang serta-merta
  • menyokong pembentukan payudara supaya tidak mengendur
  • disarankan memakai body shaper ini 5 – 8 jam sehari untuk mendapatkan bentuk badan yang lebih lansing
2_way_body_shaper_shapee_tips_pelansingan_segera
jahitan kemas dan sangat fleksible dengan bentuk badan korang !!
shapee_2_way_body_shaper
tetulang dijahit dengan kemas dan sangat selesa dipakai untuk menyokong bentuk badan lebih sihat walaupun dalam keadaan lasak..
bestkan ? hee~


kakak tanak cerita lebih tapi memang kakak dah kurang inci pada bahagian perut sejak menggunakan 2 Way Body Shaper ni.. best !! dengan harga RM 85.00 dan didatangkan dengan dua warna iaitu hitam dan beige, sudah pastinya menjaminkan kualiti setanding jenama mahal tetapi jenama Shapee ‘bekerja’ jauh lebih baik..

dan !!

sejenis yang suka berfesyen macam kakak wajib ada ‘perlindungan’ khusus untuk kaki.. ye la.. kaki pun aurat wanita kot.. dan tak boleh tidak untuk korang tak lindungi aurat tau.. nasib kakak diperkenalkan dengan SHAPING TIGHT yang best ni !!

aurat_muslimah
dah tak payah pakai stokin lagi.. hee~
apa kelebihan seluar – stokin kegemaran kakak ni :

  • didatangkan dalam bentuk seluar panjang
  • diperbuat dari fabrik berkualiti tinggi
    • elastane dan spandex
  • fleksible dan mengikut bentuk kaki pengguna
  • ringan dan selesa
  • disarankan menggunakan Shaping Tight 5 – 8 jam sehari untuk mendapatkan bentuk kaki idaman
shapee_shaping_tight
tidak jarang dan sangat elastik !!

shapee_shaping_tight

haritu kakak tengok ada satu brand ni, dia jual RM 5+.++ tau.. berpeluh jugak kakak dengar dah tu setakat seluar – stokin biasa jek dan diperbuat dari kain kapas.. bukan tak elok, elok jek cuma dengan harga macam tu tapi tak de kelebihan yang macam Shapee tawarkan jadi tak best.. hahaha~ Shaping Tight Shapee ni dah la membantu membentuk kaki yang lebih cantik dengna teknologi 3D Micro Massage.. bestkan !!

dah tu lebih murah !! kentang tak kentang ? hee~ dengan kelebihan pembentukan badan, harga Shaping Tight ni hanya berharga RM 30.00 jek !! serius.. memang tak ralat lansung kalau beli sebab korang boleh pakai bila-bila masa termasuk kalau korang nak bergaya dengan skirt pendek tak pun gantikan kain dalam ( ketika mengenakan jubah ).. dah tak payah pakai stokin.. kan ?

nah !!

kot la korang dengki kat kakak ( hahahaaha~ ; gelak besar ), nak jugak dapatkan bentuk badan idaman korang ke kan.. boleh singgah kat link bawah ni..


jangan kata kakak nak cantik sensorang tak ajak korang tau.. cubit kang.. hee~

No comments:

Powered by Blogger.