BRAND’S® BEKALAN MINDA DAN TUBUH UNTUK PENCAPAIAN PRESTASI TERBAIK

selalu sibuk dengan aktiviti seharian ? kerja ? sekolah ? menguruskan rumahtangga ? emph.. penat kan ? hee~ jom mula menghadapi hari-hari mencabar korang dengan minda dan tubuh badan yang sihat dengan khasiat BRAND’S® Sari Pati Ayam.

brands_sari_pati_ayam_original

korang suka minum panas atau sejuk ? ha.. pilih.. pilih.. sebab hasil kajian klinikal menunjukkan pengambilan BRAND’S® Sari Pati Ayam secara konsisten dapat membantu meningkatkan peredaran darah serta pengaliran oksigen ke otak dan tubuh badan.. sekiranya proses ini berjalan lancar, ia dapat membantu meningkatkan prestasi mental dan fizikal seseorang secara ketara disamping mengurangkan tekanan dan keletihan mental serta fizikal..



"kita semua menjalani kehidupan yang sangat sibuk, namun ramai yang
tidak sedar bahawa tubuh mereka semakin hari semakin lemah hasil daripada
tekanan, kelesuan dan kekurangan khasiat pemakanan.. dengan meminum sebotol
BRAND’S® Sari Pati Ayam setiap hari, ianya boleh membekalkan minda dan tubuh anda
dengan kebaikan nutrisi serta mempertingkatkan prestasi pencapaian dalam apa juga
yang anda lakukan.. ini adalah kerana peningkatan peredaran darah serta pengaliran oksigen
ke otak dan tubuh mengurangkan kelesuan mental dan fizikal, mengurangkan kortisol
iaitu hormon tekanan supaya keupayaan untuk kekal ke hadapan atau fokus tidak terjejas.."

- Kuang Ming Ming ; Pengurus Besar BRAND’S® Suntory Malaysia

brands_sari_pati_ayam_for_energy

tak kisah la korang suka minum sejuk atau panas, korang tetap dapat mengcas tenaga yang sama untuk prestasi yang baik setiap masa.. kalau korang nak tau, sekarang ni BRAND’S® telah mengeluarkan seti sejuk dan pemanas mini jenama BRAND’S® yang sangat sesuai ditempatkan di rumah ataupun pejabat..


mini_fridge_BRAND’S®_sari_pati_ayam

korang cuma perlu menebus satu unit peti sejuk dan pemanas mini ni secara PERCUMA dengan setiap pembelian sepuluh pek BRAND’S® Sari Pati Ayam yang mengandungi 14 + 1 botol 70 gram atau 12 botol 70 gram yang masing-masing dijual dengan harga RM 81.00 dan RM 65.00..

jangan lupa untuk menghantarkan sepuluh ( 10 ) kod bar daripada pek kempen BRAND’S® “Fuel Your #MindAndBody” berserta butiran peribadi korang mulai 01 Mac 2018 hingga 31 Mac 2018 untuk menebus peti comel ni !! tapi tu la.. sementara stok masih ada !! maksudnya, korang kena cepat la..


BRAND’S® SARI PATI AYAM



BRAND’S® Sari Pati Ayam merupakan satu-satunya pati ayam yang berada dipasaran turut disokong oleh lebih 40 kertas kajian saintifik antarabangsa dan hasil klinikal yang telah membuktikan bahawa pengambilan harian mampu mempertingkatkan daya ingatan sehingga 15% serta meningkatkan daya tumpuan sebanyak 22% disamping menambah metabolisme sehingga 16%..

Untuk maklumat lanjut mengenai produk dan butiran penebusan, korang boleh layari :


TALIAN PERKHIDMATAN PRIHATIN PELANGGAN : 1-300-228-300



LOVE ;
ATIE ADNAN



1 comment:

  1. comelnya peti sejuk dan pemanas tu..mudah nak simpan pati ayam Brands kan..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.