KEKAL MENJAGA KULIT HALUS BAYI SELAMA 125 TAHUN, JOHNSON’S KEKAL UTUH

enama penjagaan kulit bayi No. 1 Malaysia, Johnson's® kini menyambut ulangtahun yang ke-125 !! dan untuk meraikan hari bermakna ini, Johnson's® menyeru para pengguna Malaysia berkongsi kegembiraan mereka dengan menyertai peraduan Johnson's®125 Years untuk berpeluang memenangi kotak tin vintaj edisi terhad dengan produk bersama cetakan khas nama pengguna di atasnya..

125_yeasr_of_johnson's


“kami menyediakan 1,000 unit kotak tin vintaj edisi terhad dan kami 
berharap dapat menghadiahkannya kepada pengguna yang paling setia.."

- Christy Yong, Pengurus Pemasaran Kanan Johnson & Johnson Malaysia


untuk mengambil bahagian, anda hanya perlu mengambil foto kenangan kegemaran anda dengan produk Johnson’s®, tuliskan kapsyen ringkas yang menggambarkan kenangan tersebut dengan hashtag #Johnsons125Years, dan muat naiknya di halaman Facebook anda.. setiap minggu selama 8 minggu berturut-turut, 125 pemenang dengan penyertaan yang terbaik akan dipilih untuk menerima hadiah..

KLIK SINI –> KAKAK DAH ADA SATU !!

mengulas mengenai kejayaan Johnson's® sejak 125 tahun yang lalu dalam mendapatkan kepercayaan para ibu dan pengamal kesihatan di seluruh dunia, Christy berkata bahawa jenama ini sangat memahami tentang kulit bayi melalui penyelidikan dan inovasi produk secara berterusan yang bukan sahaja membantu ibu menjaga anak-anak mereka, tetapi juga mengeratkan lagi hubungan mereka melalui ikatan kasih sayang ibu-bayi..

johnson's_125_years_anniversary

untuk ibu selebriti Scha Alyahya, masa kegemarannya dengan Johnson's® adalah ketika menikmati mandian buih bersama anaknya, Lara Alana.. hos TV, model dan pelakon ini mengakui bahawa jadualnya yang ketat, menghadkan interaksinya dengan Lara, sebab itulah dia suka mandi bersama anaknya..


"memandangkan masa mandi adalah waktu yang sangat berharga untuk saya, 
saya cerewet dengan pilihan produk mandi untuk melindungi kulit Lara.. produk 
mandian Johnson's® adalah pilihan saya.. ia menyediakan pelembab dan nutrisi yang 
tahan lama untuk saya dan Lara, menjadikan kulit kami lembut dan sihat. Lara 
juga merupakan peminat produk Johnson's®, dan saya harap dia juga akan menjadi 
ibu Johnson's® untuk anaknya suatu hari nanti..”

- Scha


johnson's_baby_lotion

apa detik kegemaran korang dengan Johnson's® ? hee~ mesti ada kan ? jadi !! jangan lupa untuk muat naik foto dan kapsyen dengan hashtag #Johnsons125years hari ini ! untuk maklumat lanjut tentang peraduan ini, layari :

No comments:

Powered by Blogger.