KEKAL AKTIF DAN TANGKAS DENGAN SUSU ANLENE UHT

by - September 11, 2018

menjadi wanita pada zaman serba pantas dan memerlukan lebihan tenaga bagi memastikan kehidupan lebih sempurna pastinya memenatkan.. fuff—apatah lagi wanita zaman sekarang mempunyai pelbagai tanggungjawab setanding lelaki..

susu_anlene_UHT

kalau nak bercakap tentang 24 jam / 7 hari seminggu, ya !! semua sama rata tapi rutin sehari-hari yang berbeza.. kan ?


ANLENE UHT


biasa kita tengok pek susu tepung Anlene kan ? haa.. tapi !! baharu dari Fonterra Brands ( M ) Sdn. Bhd. telah memperkenalkan Anlene UHT yang mudah bawa – didatangkan dalam bentuk kotak kecil bagi membantu menjaga kesihatan tulang bagi golongan dewasa..

anlene_malaysia

didatangkan dalam perisa asli dan cokelat, kakak dah rasa dan memang kakak suka !!! ye la.. bila minum susu dalm pek kecik ni sekaligus mengubah persepsi kakak terhadap RASA yang memualkan tu.. hahaha~


KEKAL AKTIF DAN TANGKAS


kaya dengan 50% lebih mineral ( kalsium + magnesium + zink ) dan vitamin B7 serta vitamin B juga mengandungi kolagen, protein dan kalsium yang tinggi sesuai dengan keperluan wanita zaman kini bagi membantu kesihatan tulang, sendi dan otot.. sama macam kakak, bila usia meningkat ke 30 tahu memang ketara rasa perubahan fizikal sekaligus menjadikan Anlene sebagai benteng penjagaan dalaman supaya kekal cergas dan aktif sepanjang hari..


ANLENE ON-THE-GO


baru-baru ni juga Anlene telah melancarkan kempen minum susu dan kekal aktif yang turut disertai oleh barisan media / blogger / instafamous bersama dengan Wanita Lincah Malaysia ; Stacy Anam.. bertempat di beberapa lokasi, Anlene menawarkan maklumat untuk pengetahuan orang awam betapa pentingnya kesihatan tulang untuk wanita..

kempen_susu_anlene_stay_active_stay_agile

kempen telah dijalankan hampir sebulan bermula dengan Anlene On-The-Go RM 1.00 Breakfast Pack ( susu Anlene UHT + 7 Days Croissant ) di stesen LRT dan KTM yang terpilih dari 27hb Ogos hingga 31hb Ogos.. memang kalau kakak tengok pun, ramai orang kita tak sempat bersarapan sihat mengambil inisiatif untuk sama-sama menjayakan kempen ini..




haa.. sambil nak pergi kerja tu sambil menyinggah.. mudah kan ? dan kalau kita nak sihat pun, sarapan adalah aspek penting untuk menjaga kesihatan.. senang bila ada susu kotak Anlene nih.. hee~

anlene_uht_susu_kotak


ya !! sambutan hangat membuatkan Anlene melangkah laggiiiiiii bagi membantu ramai untuk bersarapan dan menjadikan ia satu habit setiap pagi.. dengan penglibatan Roving Truck Anlene di sekitar Lembah Klang juga membuatkan orang awam lebih peka tentang kepentingan pengambilan kalsium.. nahhhhhhh.. dapat minum susu Anlene secara PERCUMA tau !! hee~ tak boleh hagak sebab kakak pun terjebak sama jadikan susu Anlene sebagai rutin..

pemilihan Stacy Anam sebagai DUTA Anlene sekaligus membuka mata masyarakat tentang had bekerja dan tahap kemampuan seorang wanita kini setanding malah lebih hebat berbanding lelaki.. hahahah~ bukan nak overclaimed tau.. kalau tengok kelincahan Stacy Anam sudah pastinya terlopong semuanya.. menjadi ibu, penyanyi, penari, usahawan, isteri, idola – sudah tentunya penat dan tidak punyai masa rehat yang cukup..

tapi !!

jika bekalan kalsium dan sumber vitamin serta mineral seimbang, tiada apa yang mustahil..




WANITA DAN KALSIUM


dahhhh—bila bercakap tentang kalsium, isu kesihatan tulang / kuku / gigi juga membimbangkan.. mana kan tidaknya, aktiviti sehari-hari dan makanan yang diambil juga menjadi risiko utama hakisan kalsium tanpa disedari.. peka dengan kesihatan, kakak mengambil susu Anlene – mudah – bawa sebagai bekalan kalsium secara konsisten.. nah !! lepas ni kalau nampak handbag kakak, korang akan tau lah apa kandungannya.. hee~ ya !!

susu_kotak_anlene

apa yang menghalang untuk kekal cergas dan sihat sepanjang hari ?

TIADA !!

haa.. ada yang bertanya kat kakak “mana nak beli susu nih sisssssss ? kita dah cari tapi tak jumpa..”

susu_UHT_anlene

korang boleh beli susu Anlene UHT ni kat gedung beli-belah dekat dengan korang eh.. dengan harga dari RM 4.65 hingga RM 5.65 jek untuk korang topup keperluan kalsium badan korang.. senangkan ? mungkin link kat bawah ni boleh bantu korang dapatkan maklumat lanjut..


janji kita ??
ya !! untuk kekal sihat dan cergas sepanjang hari !! hee~

header_atiehilmi.com



You May Also Like

1 comments

  1. kalo minum susu kena tutup idooong. kena paksa diri minum susu walaupun x lalu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...