MAKAN KAW KAW, MENANG LAGI KAW SEMPENA ULANGTAHUN MARRYBROWN KE-38

SELAMAT ULANGTAHUN KE-38 MARRYBROWN dan sempena keraian gah untuk tahun ni, Marrybrown dengan bangganya nak bagi peminat dorang HADIAH plakkkkkkkk--

Marrybrown Malaysia

Dah lah harijadi dia, dia nak bagi orang lain hadiah plak. Hahahaha~ Kelakarlah Marrybrown ni !!

MAKAN KAW KAW DAN MENANG LAGI KAW


Bukan main-main tau bila Marrybrown sendiri dah buat pengumuman di sosial media dorang untuk beri pelanggan dorang hadiah !! Nak ? Sudah tentu lah nak. Kan ?


Contest Eat And Win

Kalau kakak singgah IOI Mall, Puchong – mesti akan singgah lepak makan dan minum kat sini. Nur Aina suka bubur, Nur Aiman suka ayam goreng, kakak dan suami memang suka variasi burger yang ada. Memang syok habis. Itu kalau kakak lah, tapi kalau korang ada kelapangan lepak dengan kawan-kawan pun chara jugak sebab portion untuk setiap hidangan memang ngam kenyang perut dan tak pelik langsung kalau ada yang tapau bawak balik.

Dan !!
Sempena ulangtahun ke-38 ni, Marrybrown sedang menjalankan kempen khusus buat pelanggan setia Marrybrown dengan tawaran hadiah sehingga RM 380,000.00 !! Dan uniknya semua pun berpeluang untuk menang. Cara nak memang pun senang tau.

  • Bermula dari 29hb November 2019 – 12hb Januari 2020
  • Belanja serendah RM 25.00 dimana-mana outlet Marrybrown ( simpan resit !! )
  • Dapatkan KAD PERADUAN
  • Masukkan KOD unik yang ada pada kad peraduan di - https://marrybrown.com/contest/
  • Hantar !!
X70 Price 2020

Dan !!
Siap !! Hee~ Senang kan ? Makan – lepak lepak – join contest ; mana lah tahu ada rezeki mungkin korang dapat bawak balik sebiji X70 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marrybrown Menu

Tak yakin ?
Jangan risau !!

Ada banyak hadiah yang menanti korang dan antaranya wang tunai, televisyen, smartphone dan baucar makanan di Marrybrown !! Semuanya tertakluk kepada terma dan syarat : http://bit.ly/37LecoH !!

Parenting Blogger Malaysia

Jom !!
Belanja minimum RM 25.00 dah boleh cuba untuk menang !! Hee~ Kakak sudah !!


LOVE ;
ATIE ADNAN


Share:

1 comment :

Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes