PILIHAN KOPI PREMIUM DENGAN NESCAFE DOLCE GUSTO PICCOLO

siapa follow kakak kat Instagram mesti tau betapa kakak seorang peminat kopi tapi bukan semua jenis kopi kakak akan minum.. hee~ seminggu, 3 kali mesti kakak pekena kopi samada Nescafe Ice dalam tin tu atau cappuchino kat Starbucks.. em.. tapi sampai bila kan ? dengan jadual padat kakak menguruskan suami dan anak-anak.. dengan bussines lagi membuatkan jadual kakak padat tapi anak tekak ni nak kopi untuk extra energy..

tapi.. macamana dengan mereka yang tak berkesempatan nikmati kopi sebenar dek kekangan harga kopi premium di pasaran semakin mahal tapi anak tekak memang suka kopi.. haa.. macamana ? takkan nak telan airliur aje kan ?

jom !! kakak ada cara untuk membantu korang berjimat sambil menikmati kopi sebenar tapi diperbuat dari dapur korang.. hee~ bestkan ?

Nestle dan Nescafe dengan kerjasama Involve Asia sekali lagi telah melancarkan produk baru yang lebih kecil tapi berkemampuan sama dengan mesin kopi yang besar dan mampu menghasilkan kopi sama rasa seperti di coffeehouse kat luar sana.. letak sebijik kat dapur lepas tu boleh buat kopi bila-bila masa sahaja.. bestkan ? dah tak payah nak keluar bersiap cantik cantic bagai semata-mata nak tapau segelas kopi..

best ke sangat best ? hee~ jom !! kakak bawak korang jatuh cinta kat PICCOLO yang comel itu..


didatangkan dengan warna hitam menawan memang memberi efek mewah dan elegan disamping bersaiz mini untuk dibawa ke mana sahaja.. sesekali pergi bercuti atau balik ke kampung, dah tak payah pening kepala nak beli kopi yang sedap lagi.. kalau nak basuh pun senang, tak de la penuh selambak kat sinki.. hee~

pilihan kopi ? haa.. takkan nak menghadap mesin aje kan ? hee~ ada 16 pilihan gaya kopi yang korang boleh sesuaikan dengan mood dan selera.. antaranya :

  • ·         Espresso intenso
  • ·         Espresso
  • ·         Grande intense
  • ·         Ristretto ardenza
  • ·         Lungo
  • ·         Cappuccino
  • ·         Vanilla latte macchiato
  • ·         Café au lait
  • ·         Caramel latte macchiato
  • ·         Latte macchiato
  • ·         Cortado
  • ·         Chococino
  • ·         Mocha
  • ·         Green tea latte
  • ·         Tea latte
  • ·         Chai tea latte
  • ·         Cappuccino ice


CAPSULE MENGHASILKAN KOPI YANG SEDAP

em.. masa kakak dapat capsule comel tu, kakak terfikir juga.. macamana la benda kecik macam tu boleh menghasilkan kopi bertaraf premium yang sedap dan menepati selera ?

haa.. melalui teknologi inovatif dan reka bentuk pintar, capsule keluaran Nescafe Dolce Gusto mampu mengawal tekanan yang masuk secara automatik.. jadi.. sama ada tekanan tinggi atau rendah untuk membuat pelbagai shot espresso atau hanya sentuhan halus untuk buih susu dalam macchiato latte ianya akan keluar tepat seperti mana yang diperlukan..

memang dah takkan ada kes terlebih susu atau terkurang kopi lagi la lepas ni.. hee~ 


MANA NAK BELI NESCAFE DOLCE GUSTO PICCOLO COFFEE MACHINE NI ?

dalam masa terdekat ni Piccolo dijual dengan harga RM 239.00 sahaja secara pre-order dan boleh dibeli melalui Lazada bermula dari 21 April – 30 April 2017.. haa.. special-kan ? hee~ dan setiap pesanan ( pre-order ) sepanjang tempoh promosi ni, korang akan dapat :

·         1 x Nescafe Dolce Gusto Piccolo Coffee Machine
·         1 x Limited Edition Box ( ada 3 design ) bersama 16 capsule ( selagi stok masih ada )

nampaknya, semua boleh buat kopi premium mengikut selera sendiri.. kan ? hee~ untuk pencinta kopi macam kakak dan encik suami, memiliki satu mesin kopi yang senang dibawa memang dah habis happy dah.. kalau nak ke mana-mana, boleh jek sumbat dalam beg kecik dan nikmati kopi buatan kami sendiri di mana-mana..


nak kod voucher 10% yang kakak janjikan hari tu tak ? haa.. kalau korang guna kod ni, secara automatic korang akan dapat berjimat !! yeay !! sape nak bagi kan ? tapi dengan hanya pembelian di Lazada aje tau.. tapi terhad untuk 100 pengguna terawal dari blog kakak tau..



haa.. kakak dah !! korang bila lagi nak jadi barista kat rumah sendiri ? hee~

PICCOLO @ LAZADA MALAYSIA : LAZADA NESCAFE DOLCE GUSTO

5 comments:

  1. Wow... Menariknya atie..... Ku terpegun

    ReplyDelete
  2. Sy peminat tegar coffee jugak. Bestnya kalau dpt beliii.

    ReplyDelete
  3. Sedap leh hari hari minum kopi, best woo

    ReplyDelete
  4. best giler dapat nescafe ni..mudah je buat kopi..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.