LUNAVIE PREMIUM MATERNITY / OVERNIGHT PADS UNTUK PENDARAHAN HAID BERAT

dah !! kakak cerita pasal pad pulak.. hee~ dah kenapa ? normal la kan bila wanita cerita pasal pad sebab ianya merupakan salahsatu keperluan kot.. tetiap bulan mesti pakai.. tapi kali ni kakak memang tertarik nak berkongsi pasal Lunavie Premium Maternity / Overnight Pads untuk pendarahan haid berat.. apa plak haid berat tu ? haa.. time darah keluar banyak banyak yakmat sampai penah tertembus ke pakaian korang..

maternity_pads_lunavie


MATERNITY / OVERNIGHT PADS

serius kakak tak tau yang Lunavie ada keluarkan pad sebab sebelum ni yang kakak perasan, dorang jual barang-barang kelengkapan ibu yang menyusukan bayi je.. hee~ rupanya ada jual pad jugak.. dan yang paling best, pad ni memberi keselesaan kepada pengguna dengan perlindungan yakin dan selamat.. lagi-lagi untuk ibu yang baru lepas bersalin tu.. haa.. mesti tak selesa kan bila kerap kena tukar pad ( ini kira beruntung lagi ) belum lagi yang melimpah sampai tertembus ke kain, tapi tidak dengan Lunavie Maternity / Overnight Pads ni sebab dorang ada pengawal anti-kebocoran yang dapat mengawal kebocoran.. aduh !! best nya !!

dah tak payah nak risau kejap-kejap nak cek kain.. takut tertembus keluar.. hee~

pad yang ‘dibalut’ dengan lapisan Cotton Ultra-lembut yang membantu memberi kesegaran dan kelembutan kansung tidak sama dengan brand yang lain.. hee~ yang paling penting, pad ini mempunyai permukaan anti-bakteria yang bertindak secara efektif dengan memberi perlindungan tambahan terhadap bakteria yang menyebabkan penyakit kulit dan gatal-gatal pada miss V.. nah !! memang menarik kan.. dalam masa yang sama miss V pun terjaga..

maternity_pads_lunavie_2

lapisan penyerapan turut mengunci kelembapan dan mengekalkan permukaan kering yang memberikan keselesaan kepada wanita, lagi-lagi mereka yang aktif bergerak disamping jadual yang padat..

KELEBIHAN LUNAVIE PREMIUM MATERNITY / OVERNIGHT PADS

mestilah best sebab kakak dah try.. hee~ walaupun nampak nipis tapi ianya dapat menampung aliran haid berat termasuklah aliran darah nifas selepas bersalin..

  • untuk penggunaan selepas bersalin atau aliran haid yang berat
  • PH serasi dan hypoallergenic
  • ultra nipis dan lembtu untuk keselesaan
  • saiz yang lebih panjang ( 36 cm ) yang memberikan perlindungan maksimum untuk wanita selepas bersalin
  • sistem penyerapan yang direka khas untuk membantu mencegah kebocoran
  • membantu mencegah ketidakselesaan semasa haid
  • didatangkan dengan ‘sayap’ dan gam yang kuat untuk mengukuhkan kedudukan pad – sesuai untuk mereka yang aktif

KENAPA PERLU BERALIH KEPADA JENAMA LUNAVIE ?

  • maternity / overnight pads keluaran Lunavie sangat mementingkan kebersihan pengguna, jadi penghasilannya sangat teliti dan diperbuat daripada 100% kapas tulen anti-bakteria terbaik
  • kapas adalah bahan organik yang paling selamat digunakan untuk mengurangkan penyakit yang disebabkan oleh bakteria
  • dengan keseimbangan pH, pad keluaran Lunavie dapat menyerap cairan dengan lebih cepat sekaligus memberi rasa kekeringan dan kesegaran berpanjangan
  • selari dengan janji dari Lunavie, setiap wanita mampu berasa selesa dan yakin walaupun dalam aliran haid yang berat
rata-rata maternity / overnight pads sangat mahal harganya.. haa.. dengan jenama Lunavie, pek comel berwarna pink ini didatangkan dengan 20 pad pada harga RM 19.00 sahaja.. wah !! memang jimat habis ni..

maternity_pads_lunavie_1

setanding kualiti dan jenama yang terkenal, Lunavie sangat menyokong kehidupan yang selesa untuk para wanita.. haa.. kalau korang pun faham betapa pentingnya keselesaan, mesti korang akan faham dengan apa yang kakak sampaikan.. hee~ saat-saat aliran haid yang berat membuatkan ramai wanita tak happy dan selalu risau..

sampai bila plak kan ?
kita layak untuk selesa dan happy !! jom !!

untuk maklumat lanjut, korang boleh rujuk kat sini ya :

FACEBOOK : www.facebook.com/mylunavie
LAMAN WEB : www.lunavie.com

3 comments:

  1. Br tau lunavie ada pad..boleh guna utk 1,2 hr awal period sbb akan heavy flow kan...lgpun suka yg saiz panjang sbb rs confident sikit

    ReplyDelete
  2. Mcm pernah dgr lunavie tp lupa apa product nya

    ReplyDelete

Powered by Blogger.