MEERACLE MEMPERKASA WANITA DENGAN KEAJAIBAN BATU PERMATA

by - February 13, 2018

sinonim kita mendengar batu permata digunakan sebagai perhiasan barang kemas untuk wanita kan ? selain cantik berkilau, batu permata juga dikatakan mempunyai khasiat dan aura tersendiri.. haa.. kenapa tidak dijadikan bahan kosmetik ? dah tentu dapat merawat pelbagai masalah kulit.. kan ?

meeracle_serum

berdiri gah dengan jenama pertama di Asia yang memperkenalkan produk kecantikan kulit berasaskan ekstrak batu permata seperti berlian, rubi merah dan mutiara yang dicipta khas untuk menjadikan kulit lebih cantik berseri, muda dan mulus.. the only one ; Meeracle telah menjalani kajian selama beberapa tahun bagi memastikan produk yang dihasilkan adalah produk berkualiti dan memberi kesan yang lebih cepat..

pengasas_meeracle_malaysia


“kami percaya dengan melabur dalam R & D, kami dapat memberikan hasil produk
yang berkualiti tinggi dan selamat untuk para pengguna.. kami mengambil masa
selama 2 ( dua ) tahun dalam pembangunan produk untuk Meeracle Facial Serum
sebelum membuat pelancaran dan kami juga menghabiskan banyak masa untuk
mencipta formulasi terbaik untuk pencuci muka dengan malakit yang telah pun
dilancarkan tahun lepas..”

- Meera Nordin ; Pengasas Meeracle


EMPOWERING YOU

ketika pelancaran tersebut, Pengarah Urusan Edelsteen Sdn. Bhd ; Raja Mohd Nasrullah Haziq b. Raja Abdul Rashid telah merasmikan EMPOWERING YOU – salah satu inisiatif program tanggungjawab sosial korporat yang mensasar dan membantu golongan wanita dalam meningkatkan sumber pendapatan dan berpeluang memperbaiki mutu kehidupan mereka..

empowering_you_meeracle_cari_duit_sampingan


“program CSR ini akan memberikan mereka peluang untuk memulakan
perniagaan kecil demi kemajuan mereka serta menjanjikan kehidupan yang
lebih baik pada masa hadapan.. kami berazam untuk mensasarkan
lebih kurang 50 hingga 60 orang wanita untuk tahun pertama.."

- Pengarah Urusan Edelsteen Sdn. Bhd. ; Raja Mohd Nasrullah Haziq


dengan kerjasama para Master Stokis Meeracle yang juga merupakan tulang belakang kepada rangkaian pengedar jenama Meeracle, program ini menawarkan latihan, sesi mentoring dan penyediaan kit untuk memulakan perniagaan..


MEERACLE


telah berada dipasaran selama 2 ( dua ) tahun membuatkan Meeracle lebih berani dan menjanjikan kelainan untuk setiap produk keluaran mereka temasuklah Meeracle Facial Serum dan Meeracle Facial Celanser yang diformulasikan oleh ekstrak batu permata berkualiti tinggi.. nah !! tanpa meragui kandungan yang telah melalui proses R & D selama bertahun-tahun, pengguna dapat merasai perubahan positif pada kulit wajah seawal penggunaan..

produk Meeracle hanya menggunakan 100% bahan semulajadi seperti ekstrak ruby merah, mutiara, batu permata dan malakit yang dapat membantu merawat masalah kulit dan membuatkan pengguna kelihatan berseri dan awet muda..
pencuci_serum_meeracle


MEERACLE FACIAL SERUM


didatangkan dalam botol 30ml yang telah ditambaha baik dari formula sebelumnya mempunyai tekstur ringan dan mudah meresap.. sebotol kecil ini juga mengandungi 23 bahan aktif semulajadi yang dijual pada harga RM 79.00 mampu memberi perubahan ketara dalam masa yang singkat..


MEERACLE FACIAL CLEANSER


satu-satunya pencuci muka yang mempunyai ekstrak malakit yang dapat membantu mengawal kandungan minyak yang berlebihan dan merawat masalah jerawat.. pencuci muka ini turut mengandungi aloevera dan teh hijau yang bertindak sebagai agen anti-penuaan berfungsi menjadikan kulit lebih segar selepas mencuci yang telah berada dipasaran dengan harga RM 49.00..

nak lagi best ? hee~ gunakan kedua-duanya secara bersama untuk tindakbalas yang lebih cepat dan efektif.. jangan risau sebab produk Meeracle ni sesuai untuk semua peringkat umur, jenis kulit dan jantina..

majlis_pelancaran_meeracle_malaysia

jutaan tahniah buat team Meeracle kerana penghasilan produk yang berkualiti disamping turut sama memikirkan tentang menaiktaraf kehidupan wanita lain di luar sana.. haa.. kalau korang nak cari duit poket sampingan, inilah masanya.. kan seronok kalau jadi antara mereka yang terwal.. hee~

untuk maklumat lanjut dan rujukan kalian !!

You May Also Like

2 comments

  1. serius serum dia mmg best.. muka akan jadi pinkish... ramai MUA terkenal pakai Meeracle b4 makeupkan orang..

    ReplyDelete
  2. guna batu permata..kira macam susuk dh ni..wahh sesiapa guna meeracle ni pasti tampak cantik dan menawan dan yg pasti harga pun mesti waduhhh tahap kena ambil kat peti besi..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...