CARIAN DALAM TALIAN PLATFORM SHOPEE MENINGKAT SEBANYAK 32% SEMPENA PERAYAAN TAHUN BAHARU CINA



恭喜发钗 !!

恭喜发钗 !!

yeay !! bukan sahaja kaum Cina yang meraikan tapi seluruh bangsa yang ada di Malaysia turut sama merasai impak daripada perayaan ini.. ha ? tak betul ke ? hahaha~ kakak ada bukti la..

wang_with_Shopee

buktinya korang yang bangsa lain pun ikut sama shopping kat Shopee.. hee~ betul kan ? betul kan ?


SHOPEE MALAYSIA


sempena perayaan Tahun Baharu Cina yang akan tiba tak lama lagi, e-Dagang paling popular di Malaysia ; Shopee yang juga merupakan platform terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan telah menyaksikan peningkatan carian jualan sebanyak 32% dalam jumlah carian produk di Shiopee dalam kalangan rakyat Malaysia sepanjang tempoh perayaan ini.. lagi-lagi sejak pelancaran Kempen Wang Bersama Shopee pada 15 Januari lalu yang telah menawarkan potongan harga sehingga 90% dengan pelbagai hadiah menarik yang bernilai lebih daripada RM 1 juta !!


kita sedia tahu, setiap kali musim perayaan termasuklah Tahun Baharu Cina memang sakan sungguh kita berbelanja tapi kenalah berpada dengan harga yang berpatutan.. selari dengan misi Shopee yang mahukan penggunanya berbelanja sambil berjimat, telah menyaksikan lonjakan sebanyak 32% !! nampak ? inilah buktinya korang semakin sedar betapa pentingnya berjimat tapi masih mampu membeli belah.. hee~

shopee_discount_90_percent


“Shopee menyediakan platform yang pantas, mudah dan selamat untuk membeli-belah
dan dengan insentif Penghantaran Percuma ke Seluruh Malaysia dan Komisyen Sifar ( 0) ,
rakyat Malaysia boleh menikmati aktiviti beli-belah di Shopee yang mudah dan menjimatkan..”

- IAN HO ; PENGARAH URUSAN SERANTAU SHOPEE


ini menunjukkan petanda yang baik sejajar dengan inisiatif kerajaan untuk memacu teguh sektor e-Dagang di Malaysia..

jangan ingat kakak tak tau apa yang korang cari kat laman web / aplikasi Shopee tu.. hee~

carian_tertinggi_shopee

yang paling ramai beli plak..

produk_paling_popular_shopee

eh !! tak pe la kalau korang suka shopping pun, kakak okay jek sebab memang aplikasi Shopee tu dah macam kawan baik kakak dah.. hee~ bila bukak jek, tersenyum dan laju jek jari ni scroll cuci mata tengok apa yang menarik untuk disambar..


dan sempena Kempen Wang Bersama Shopee yang akan dilanjutkan sehingga 25 Februari ini juga menyediakan pelbagai pilihan lebih daripada 6 juta produk yang ditawarkan oleh lebih 200,000 usahawan di Shopee Malaysia.. tambahan !! korang juga boleh terus bermain Fortune Ang Pao untuk memenangi Tiket Emas dan pelbagai hadiah termasuklah wang tunai berjumlah RM 8,888.00 !!

diskaun_shopee_sempena_tahun_baharu_cina

nak jimat ?

tapi nak shopping sakan jugak ?

muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store atau Google Play..
jangan tak muat turun plak sebab lepas ni Shopee akan melancarkan Kempen Hari Gaji bermula dari 26 Februari hingga 28 Februari dengan pelbagai tawaran hebat bagi jenama terkemuka termasuklah Jualan Murah Komputer Riba Shopee yang membariskan jenama terkemuka seperti ACER, ASUS, Dell dan Lenovo..

apa lagi ?

LAMAN WEB : www.shopee.com.my


No comments:

Powered by Blogger.