APLIKASI CANNIS MENAWARKAN TUJUH FUNGSI DALAM SATU PERANTI

buat julung kalinya, Nimpmos Sdn. Bhd. yang juga merupakan platform blockchain e-dagang secara lansung memperkenalkan aplikasi Cannis yang mampu mengumpul lebih 10, 000 pengguna dalam tempoh 24 jam..

cannis

menggabungkan kesemua aspek penting dalam industri e-dagang, membeli-belah dalam talian, penyiaran secara lansung dan blockchain APP Cannis juga meliputi asas harian seperti industri makanan, minuman, hiburan, pakaian dan meransang model perniagaan bagi memacu gelombang aplikasi baharu..


APLIKASI CANNIS


Tan Sri Dato Ong Tee Keat yang juga merupakan Naib Pengerusi Cannis berkata, pertumbuhan pesat pengguna media sosial di China telah menembusi dengan kadar peningkatan yang ketara dengan kebangkitan blockchain disamping menggabungkan kebijaksanaan dan internet antara tiga teknologi teratas yang sedang diperkukuhkan oleh China..


“live stream telah memulakan rangkaian sosialnya pada 2016 dan skala siaran lansung
dalam talian China telah mencapai hampir 58 billion yuan.. analisa domestik China
menjangkakan industri siaran lansung akan melebihi 100 billion yuan pada 2018..
hari ini, siaran lansung menjadi fenomena sosial sama seperti produk komersial..

- Tan Sri Dato Ong Tee Keat ; Naib Pengerusi Cannis


cannis_team


percaya dan yakin bahawa ekonomi live stream, belanja dalam talian dan blockchain yang dianggap teknologi terbaharu yang akan menggantikan ekonomi rangkaian semasa – sedikit sebanyak ia akan meransang gelombang baharu model perniagaan dan Cannis akan menjadi era baharu penggunaan internet, aplikasi dan telefon pintar..

Cannis adalah platform merintis perancangan program, teknologi produk, promosi operasi dan visualisasi data.. ia mempunyai hampir 100 jurutera profesional dan pasukan yang mempunyai keupayaan penyelidikan dan pembangunan yang kuat..


“YOU THINK, WE BUILD IT..”


merujuk kepada falsafah perniagaan Cannis dalam membina media sosial dengan pelbagai fungsi aplikasi yang paling menyeluruh dan mewujudkan persekitaran ekologi yang paling sesuai untuk perusahaan dan peminat bagi mengumpulkan pangkalan data pengguna global bersama-sama..


“aplikasi Cannis menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih 
termasuk siaran lansung dalam talian, e-dagang secara lansung, permainan dalam talian, 
video pendek, media sosial, diskaun membeli-belah dan pembayaran secara digital.. 
ia akan mengumpulkan lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam..”


7_in_1_cannis_application

banyak usahawan dan profesional dari perusahaan terkenal, syarikat modal teroka, blockchain dan bidang berkaitan rangkaian dari pelbagai negara seperti China, Hong Kong, Indonesia, Kemboja, Korea Selatan, India dan Rusia telah menghadiri persidangan besar pelancaran Aplikasi Cannis baru-baru ini yang bertempat di Setia City Convention Centre..

cannis_aplication_from_malaysia

memperkukuhkan lagi platform dengan mencipta rekod sejak Mac lalu, Cannis berjaya mengambil alih syarikat-syarikat teknologi berkaitan internet, permainan dalam talian, peranti mudah alih dan perkongsian data.. dalam masa yang sama, Cannis juga telah menjadi rakan rasmi Google seterusnya meningkatkan kebolehan keselamatan aplikasi Cannis..


"Cannis boleh digunakan di 140 buah negara di seluruh dunia terutamanya di
Asia Tenggara sekaligus memudahkan pengguna..

- Dato' Azman Ching ; CEO Cannis



aplikasi Cannis boleh dimuat turun secara PERCUMA di peranti pintar anda !!


LAMAN WEB : https://cannis.app

blogger_malaysia

1 comment:

  1. first time pasal cannis app

    https://messarah.blogspot.com/2018/08/movie-review-game-night-uninvited-crush.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.