NAK UBAH HIDUP 2019–KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES ; 10X LEBIH HEBAT DARI IMKK - atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger

NAK UBAH HIDUP 2019–KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES ; 10X LEBIH HEBAT DARI IMKK

by - May 10, 2019

Bila sampai satu tahap, ko memang tak boleh nak brain dengan keadaan ko yang sekarang tapi Nak Ubah Hidup untuk meningkatkan Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes cuma tak tau dari mana nak mula dan bagaimana proses itu harus berjalan dengan baik. Em.

Seminar Nak Ubah Hidup 2019

Menyedari ada kekurangan pada diri tidak membuatkan kita terhenti malah berusaha untuk membaikpulih apa yang terlah dimulakan – BUKAN BERHENTI.


#NAKUBAHHIDUP – 10X LEBIH HEBAT DARI IMKK


SEPULUH KALI HEBAT DARI IMKK – Dan kalau ada alumni IMKK mesti menggelabah nak tau apa yang BEST sangat tu kan ? Hee~

Skeptikal seorang atie yang memang tak mudah nak masuk kelas apatah lagi kelas-kelas yang melibatkan ramai orang dan bingit sana sini. Hahahaha~ Tapi sangkaan itu meleset sama sekali apabila kakak diberi peluang untuk merasai aura mereka yang telah berjaya mengurus kehidupan ( dan kewangan sudah tentunya !! ) dengan lebih baik.

Seminar Perniagaan Dr. Azizan Osman 2019

Baru-baru ini RichWorks International Sdn. Bhd. telah melancarkan program NAK UBAH HIDUP 2019 – KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES yang akan berlansung pada 30hb Ogos 2019 – 01 September 2019 di Setia City Convention Centre ( SCCC ) dengan menyasarkan 10,000 orang peserta untuk melahirkan lebih ramai bakal usahawan yang akan menjadi titik perubahan dalam kehidupan apabila mereka sedar dan mahir bagaimana program ini boleh membantu mengubah dari ZERO ke JUTAWAN dengan hanya berniaga. Keputusan tersebut diambil apabila RichWorks telah mempunyai 700,000 orang peserta sepanjang 11 tahun ditubuhkan.


“Selain dari itu, jika sebelum ini Richworks adalah sinonim dengan 
Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan ( IMKK ) yang telah berakhir pada 
bulan November 2018, kami yakin isi kandungan Program Nak Ubah Hidup ini 
akan 10 kali lebih berimpak dari Program IMKK kerana program baru ini dapat membuka 
peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memahami potensi sebenar 
diri mereka melalui ilmu serta pengalaman dan kesilapan saya untuk mereka mengubah 
dan memperbaiki diri, hidup dan tahap kewangan mereka menjadi luar biasa.”

- Dr. Azizan Osman ; Master Coach RichWorks


Ramai yang pernah menyertai mengakui sebelum menghadiri seminar anjuran RichWorks menjalani kehidupan sebagai peniaga tanpa ilmu yang menyebabkan perniagaan mereka susah untuk berkembang, bermasalah untuk mengendalikan pekerja dan ada juga yang menanggung beban hutang perniagaan sekaligus mempengaruhi kehidupan mereka sehari-hari.


KLIK SINI –> DAFTAR #NAKUBAHHIDUP

Titan Dr. Azizan Osman

Bergelar jutawan pada usia 32 tahun, Dr. Azizan Osman merangkap Master Coach RichWorks yang telah melahirkan ramai usahawan berdayasaing dan banyak menyumbang kepada perkembangan serta kemajuan bidang keusahawanan telah menyaksikan kemajuan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seawal tiga bulan hingga 18 bulan SAHAJA.

Seminar Perniagaan Selangor 2019

Melihat program seperti ini sebagai peluang untuk membantu lebih ramai orang dengan berkongsi ilmu bagaimana mereka boleh mengubah hidup dengan menguasai potensi diri, kewangan dan bisnes.


“Ramai di luar sana merasai bahang daripada tekanan ekonomi dan saya melihat ia 
semakin mencabar terutama buat mereka yang berpendapatan tetap, rendah atau sederhana 
dan golongan yang tidak bekerja, ditambah dengan kesan peningkatan 
harga barang dan kesan daripada kenaikan kos barangan dari luar negara disebabkan 
nilai tukaran ringgit yang lemah buat masa ini.”


Bukan mudah nak kekal positif pada platform yang telah dibina bertahun-tahun dan setiap kehidupan ada turun naiknya, sesekali recharge ilmu dengan menimba pengalaman serta pengetahun dari mereka yang pernah dan telah berjaya sudah tentu berbaloi.

Richworks International Sdn. Bhd.

In shaa Allah, kakak juga akan berada di #NakUbahHidup yang bukan sahaja menekankan aspek perniagaan semata-mata sebaliknya menyentuh aspek keseluruhan kehidupan termasuklah hilang arah tuju dan fokus terhadap kehidupan. Nah !! Nampak kan memang kakak kena pergi. Hahahaha~




Untuk maklumat lanjut tentang #NakUbahHidup 2019 dan pendaftaran masih dibuka, mungkin link kat bawah ni boleh membantu korang.

TWITTER : https://twitter.com/azizanofficial
LINKEDIN : https://www.linkedin.com/in/azizanosmanofficial

EMAIL : inquiries@richworks.com.my
HOTLINE : 1-300-88-2424




LOVE ;
ATIE ADNAN

You May Also Like

4 comments

  1. teringin jugak nak pi ke program camni. inshaAllah harap nya satu hari nanti boleh jugak sampai :D

    ReplyDelete
  2. Mmg best p program ini.seronok..

    ReplyDelete
  3. Wow! Yakin nya kamu 🤤

    ReplyDelete
  4. Beruntungnya dapat join bengkel Dr Azizan. Sesekali pi motivasi memang bagus. Aura positif yang diserapkan InsyaAllah bawa perubahan positif gak untuk kita kan.... Yang penting kena mula bertindak. Moga terus sukses.

    ReplyDelete