RM 24X / GRAM - HARGA EMAS TERENDAH SEMPENA PG MALL 916 GOLD CULTURAL DAY

Nah !! Kalau dulu, pembeli emas dikelaskan sebagai golongan ada-ada tapi zaman sekarang – simpan emas ibarat tabungan untuk masa hadapan dan semua layak untuk menyimpan ataupun memakai barang seutas dua bagi menaikkan seri pemakai. Uniknya, trend ini tak lapuk dek zaman sehinggalah Malaysia Gold Association ( MGA ) menjadikan 16hb Septermber pada setiap tahun sebagai Gold Cultural Day untuk menggalakkan pemakai emas membeli emas pada harga yang lebih rendah.


Sebagai pemegang testimoni membeli emas melalui PG Mall, kakak memang sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan. Hee~ Mudah dan dipercayai.


PG MALL 916 GOLD CULTURAL DAY



Satu bonus yang besar untuk orang yang sentiasa menjadikan emas sebagai salah satu pilihan pelaburan sebab PG Mall juga menyediakan platform jual beli emas pada harga yang lebih murah dan sangat berbaloi.

Setiap tahun pada tarikh 16hb September, dengan kerjasama antara Malaysia Gold Association ( MGA ) dan PG Mall – satu kempen PG Mall 916 Cultural Day akan berlangsung selama tiga hari iaitu dari 15hb September hingga 17hb September bagi memberi peluang kepada pembeli mendapatkan stok dan membuat pembelian pada harga serendah RM 24X / gram. Ya !! Betul !! Bawah RM 250.00 per gram SAHAJA !!!

Bagi membantu memulihkan ekonomi dan membantu perdagangan dua hala, PG Mall mengambil inisiatif melalui 916 Cultural Day dengan menyebarkan kesedaran tentang perhiasan emas disamping mengekalkan kualiti emas sehingga sampai ke tangan pembeli.

 

FAKTA : EMAS 916 = EMAS 22 KARAT

 

Memonopoli harga emas semasa membuatkan PG Mall mampu memulangkan semula kepada pembeli emas dengan harga emas jauh lebih murah berbanding tempat lain. Nah !! Legit, tidak diragui dan mempunyai rekod terbaik – PG Mall merupakan platform e-dagang tempatan yang telah ditubuhkan pada tahun 2017 dan ia merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. Telah tersenarai di dalam iPrice sebgai TOP 3 marketplace terkemuka dan dipercayai, PG Mall boleh dimuatnaik melalui App Store dan juga Google Play bagi memudahkan pembelian.

Ada kupon jugak :
• LOVEPGJ - diskaun 2% untuk pembelian minima RM 1,000.00
• SMO1119 - diskaun RM 20.00 pada pembelian minima RM 1,500.00
• SMO1120 - diskaun RM 25.00 pada pembelian minima RM 1,500.00

Kalau tak nak pun tak pe, mungkin storage smartphone korang tak muat tapi nak juga join PG Mall 916 Cultural Day – boleh terus ke https://pgmall.my/Jewellery-1

Untuk nikmati lebih banyak pulangan dan rebat tunai, korang boleh juga buat pembayaran menggunakan e-walletseperti Touch ‘n Go dan Boost. Jangan tipu !! Korang mesti ada e-wallet ni kan sebab korang baru claim PENJANA. Hee~ Apa kata manfaatkan aplikasi tersebut dengan mempelbagaikan kegunaan termasuklah pembelian kat PG Mall ni. Antara kelebihan lain yang korang akan terima bila guna kedua-dua e-wallet ni adalah :



Touch ‘n Go

Mulai dari 01hb September hingga 30hb September , setiap pengguna baharu korang akan dapat RM 3.00 e-wallet sekiranya korang buat pembelian minima RM 15.00 semasa checkout di PG Mall menggunakan Touch ‘n Go.

 


Boost

Mulai dari 05hb September hingga 04hb Oktober, setiap transaksi menggunakan e-wallet Boost – korang layak menerima cashback sebanyak RM 3.00 dengan pembelian minimum RM 15.00.

 

HEALTH AND BEAUTY ESSENTIAL WEEK



Zaman dah berubah dan bukan perempuan sahaja yang peka pada soal kesihatan dan kecantikan tetapi kaum lelaki juga sama naik. Hahahaha~ Tak salah dan ia adalah satu tuntutan untuk kita saling menjaga kesihatan dan kecantikan bagi menjamin keselesaan kita sendiri. Kan ?

Dan sepanjang minggu bermula dari 15hb September hingga 30hb September 2020, PG Mall menganjurkan Health and Beauty Essential Week – banyak promosi menarik termasuk pelbagai diskaun untuk korang manfaatkan. Dah lah murah, jimat lagi dengan diskaun. Kalau tak nak memang rugi lah. Hee~

 

PG MALL HEALTH AND BEAUTY ESSENTIAL WEEK

 

Pelbagai barangan kesihatan dan kecantikan dari pelbagai jenama terkemuka akan mark down harga semata-mata untuk korang dan sila lah rebut :


LOVEPGHB25

o  Diskaun RM 25.00 dengan perbelanjaan minimum RM 100.00 dan penghantaran PERCUMA tertakluk pada RM 4.00


·       LOVEPGHB30

o  Diskaun RM 30.00 dengan perbelanjaan minimum RM 150.00 dan penghantaran PERCUMA tertakluk pada RM 4.00

 



Sebenarnya banyak lagi promosi menarik kat PG Mall dan pelbagai kempen yang sangat berbaloi, Cuma korang kena explore dan follow rapat media social dorang bagi memastikan korang tak terlepas apa-apa tawaran.





#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysiaGoldAssociation #Touchngo #boost #health&beautyessentialsweek

 

2 comments:

Powered by Blogger.