MERIAHKAN RAMADAN DAN RAYA DENGAN SAFI RAYA KAU HIJAU

Alhamdulillah ; Bulan Ramadan tahun ini umat Islam masih diberi peluang untuk menunaikan ibadah berpuasa pada bulan Ramadan. Ya !! Dengan kurniaan kesihatan yang baik – Ia sebenarnya satu bonus besar untuk kita sama-sama menjadikan bulan Ramadan bulan yang terbaik untuk kita sama-sama menambah pahala serta berbuat kebaikan sesama manusia.


Safi Malaysia
Bagi memeriahkan lagi sambutan Ramadan kali ini, SAFI turut mengambil peluang untuk sama-sama meraikan bulan yang penuh berkat ini. Korang tau tak SAFI ada keluarkan pinggan baharu yang bercorak batik ? Haa--


Selari dengan kemeriahan sambutan bulan Ramadan tahun ini, SAFI kembali dengan promosi baharu yang confirm korang takkan lepaskan. Hee~ Iye lah !!



PINGGAN BERCORAK BATIK SAFI



Dengan pembelian mana-aman produk SAFI bernilai RM 40.00 dan ke atas dalam satu resit, korang berpeluang untuk memiliki pinggan eksklusif ni.


Pinggan Batik Safi
Safi Raya Kau Hijau
Ada tiga corak kesemuanya dan kakak dah ada satu !! Tak sabar nak membeli-belah lagi dan kumpul kesemuanya.


RM 40.00 nak beli apa je ?


BELI PRODUK SAFI --> https://shp.ee/b83c77x


Ya !! Korang boleh beli apa-apa sahaja pada rangkaian produk SAFI termasuklah produk mandian dari SAFI seperti SAFI Antibacterial Shower Cream Fresh Protect yang diperbuat daripada 100% bahan aktif semulajadi yang diperkaya dengan ekstrak lemon asli. Ia mampu menghilangkan 99.9% kuman dan menjadikan kulit lebih sihat dan lembut.


Atau.


Beli je SAFI Micellar Natural Cleansing Water ni ha.
Diformulasikan dengan teknologi air Micellar yang dapat menanggalkan solekan dan kotoran pada kulit wajah. Tidak melekit dan mengandungi 100% bahan aktif untuk memelihara kulit dari cela.


Produk Safi
Atau.


Safi antibacterial Handwash yang mampu menyahkuman sehingga 99.9% kuman dan boleh menghilangkan bau yang melekat pada tangan. 


Atau.


Rangkaian SAFI Rania Gold Day Cream SPF25PA++ dengan Nano Gold 24K dan nutrien Propolis ini memabantu menguatkan struktur kulit sekaligus ia dapat melindungi kulit dari sinar UV, UVB dan InfraRed.


So !!
Dah dapat gambaran nak beli apa dengan RM 40.00 tu ? Hee~ Sebenarnya RM 40.00 tu korang boleh beli macam-macam sebab produk SAFI sangat berbaloi dibeli dan berkualiti. Maklumat lanjut tentang promosi korang boleh terus ke link di bawah.


LAMANWEB   |   FACEBOOK   |   INSTAGRAM


3 comments:

  1. salam ramadan.
    Selamat menjalani ibadah puasa dan terawih.
    semoga dipermudahkan segalanya.
    take care and stay safe

    ReplyDelete
  2. kita nak pinggan tu blh tak?hihi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.