JAM TANGAN KIESLECT CALLING WATCH KS, UNTUK MEREKA YANG MEMENTINGKAN GAYA HIDUP AKTIF

Jam Tangan Kieslect Calling Watch Ks, Untuk Mereka Yang Mementingkan Gaya Hidup Aktif - Zaman semakin maju dan kita semakin sibuk mengurus kehidupan agar hidup menjadi lebih baik dan teratur. Kalau setakat menulis, merekod dan mencatat - Pasti ramai yang mengeluh sebab tak mampu meletakkan disiplin pada nombor pertama. Hee~ Nah !! Pembantu terbaik setakat ini dan kakak sendiri dah cuba untuk menguji keberkesanan serta sejauh mana hebatnya jam tangan Kieslect Calling Watch Ks yang sedang berlegar-legar dimedia sosial sekarang ni.


Jam Tangan Untuk Jogging


Acap kali kakak menerima soalan tentang jam tangan untuk dibawa berlari. Em. Mungkin entri kali ini bakal menarik perhatian ramai pelari baharu nanti.



JAM TANGAN UNTUK ORANG AKTIF


Sebagai seorang yang sangat aktif mengurus kehidupan, ya !! Kakak sangat memerlukan jam tangan  canggih supaya tiada keciciran aktiviti. Alarm untuk bangun pagi, rekod larian, peringatan untuk minum air masak, kalkulator untuk mengira, menjawab atau membuat panggilan dari telefon, merekod kadar tekanan jantung dan menyemak cuaca terkini - SEMUA kakak lakukan hanya menggunakan JAM TANGAN.


Mengambil inisiatif untuk mencuba jenama Kieslect - Sehingga hari ini, kakak sangat berpuas hati dengan jam pintar Kieslect Calling Watch Ks ni. Nampak mewah tapi harda cuma RM 349.00 sahaja. didatangkan bersama tali bermagnet, buku panduan, wayar untuk mengecas dan tali jam tambahan yang boleh disuai padan. 


Cheap Smartwatch For Runner

Untuk orang yang lasak macam kakak, warna hitam dan jam tangan berbentuk petak adalah penyelamat untuk pelbagai gaya dan suasana. Tak kira samada untuk bersukan, jumpa client mahupun berpakaian tradisional - Kieslect Calling Watch Ks memang menepati ciri-ciri jam tangan yang kakak perlukan. Tidak terlampau feminin, tidak juga kelihatan kasar.


KIESLECT CALLING WATCH Ks


Puas hati bethol bila menatap skrin paparan Kieslect Calling Watch Ks ni sebab ia didatangkan dengan saiz 1.78" HD Super AMOLED yang berwarna penuh untuk paparan yang lebih jelas dan lancar. Turut dibina sambungan bluetooth 5.2 yang stabil bagi memastikan sambungan panggilan yang diterima dan dihantar lebih baik serta jelas.


Dah tak payah letak telefon kat telinga, jawab panggilan melalui jam tangan je sekarang. Hee~ Canggih betul !! Kalau jawab panggilan pun boleh, sudah tentunya dengar lagu dari playlist telefon pun boleh. Serius. Bunyi tak pecah dan berdengung langsung.


Dengan berat hanya 54 gram ( Ya Ampun !! Ringan bethol !! ) Kieslect Calling Watch Ks mempunyai kapasiti bateri 330mAh yang mampu bertahan sehingga tiga hingga lima hari untuk penggunaan normal dan satu hingga dua hari untuk heavy user - YA !! Bergantung pada cara dan kekerapan penggunaan. Waterproof ? Mesti lah !!!!! Korang boleh rujuk video di -- SINI !!


Best Smartwatch For Runner

Kakak tertarik dengan pelbagai fungsi yang peka pada kesihatan dibina dalam Kieslect Calling Watch Ks seperti amaran kadar jantung tidak normal, Oxygen saturation ( SpO2 ), pantauan tidur, latihan pernafasan, saringan tekanan, pengesanan emosi dan peringatan untuk minum air masak. Hahahah~ Serius !! Kakak memang suka fungsi-fungsi yang dapat membantu meningkatkan mutu kehidupan supaya lebih peka dan berhati-hati dengan tahap kesihatan mental dan fizikal kita.


Untuk orang yang menjadikan sukan atau aktiviti luar rumah sebagai rutin, Kieslect Calling Watch Ks menyediakan 100 mod sukan dan riadah !! Puas hati. Antara sukan yang ada - Berlari, yoga, golf, berenang, gimnastik, berkayak, hiking, badminton, bola keranjang - Korang boleh rekod jarak, kelajuan, kadar degupan jantung, kalori yang dibakar, jumlah langkah, zon kadar jantung dan kesan latihan.


Jam Tangan Perempuan
Kieslect Smartwatch


Menarik terok dan INI adalah sebab utama kakak jatuh hati pada Kieslect Calling Watch Ks !!


Jam Tangan Kieslect
Jam Tangan Perempuan


Pelupa ?

Atau sejenis yang ambil lewa semua perkara ?

Baik !! Mari serahkan semua masalah berikut pada Kieslect Calling Watch Ks sebab Kieslect Calling Watch Ks akan jadi pembantu untuk mengingatkan korang untuk pelbagai peringatan penting, waktu datang bulan untuk wanita dan cuaca terkini. Bukan itu je tau !! Kieslect Calling Watch Ks juga ada fungsi password protection, kalkulator, stopwatch, lampu suluh, do not disturb mode, jam loceng, Kawasan kamera dan banyakkkkkkkkkkkkkkkk lagi !!


Amazfit SmartwatchSmartwatch For Runner


Bosan-bosan tak tau nak buat apa ?
Main game lah !!

Best Smartwatch 2023



WARRANTY KIESLECT CALLING WATCH Ks


Menawarkan pelindungan jaminan gantian untuk perkakasan binaan selama setahun dan enam bulan untuk kerosakan pada bateri serta wayar pengecas. Korang ( KITA !!! Hee~ ) tak boleh tebus warranty sekiranya Kieslect Calling Watch KS rosak atas kecuaian kita seperti skrin pecah sebab korang TERjatuh kan jam atau permukaan skin calar sebab bergesel pada permukaan kasar.


Smartwatch Fossil


Kalau selama ni korang banggakan sangat dengan pelbagai jam tangan pintar yang viral ( Dan mahal !! ) yang ada kat pasaran, nah !! Korang kena cuba Kieslect Calling Watch Ks dan buat perbandingan secara peribadi.



Tak minat Kieslect Calling Watch Ks ?

Tak pe, sebab Kieslect mempunyai pilihan lain seperti Kieslect Calling Watch Ks, Kieslect KR Pro, Kieslect Lady Calling Watch Lora yang lebih feminin, didatangkan dengan warna lembut daÅ„ paling penting boleh jawab panggilan juga - Sama macam Kieslect Calling Watch Ks.


..


"Kakak !! Tak de promocode ke ?"

Hahahaha~ Mestilah ada untuk korang yang faham kenapa perlunya ada jam tangan macam Kieslect Calling Watch Ks ni, untuk korang yang munken mencari hadiah untuk seseorang yang istimewa ataupun untuk dihadiahkan kepada diri sendiri - Cumanya first come first serve basis lah ye. Tebus diskaun di https://shopee.com.my/kieslect.os

  • RM 10.00 untuk Kieslect Calling Watch Ks : KIESKS
  • RM 5.00 untuk Kieslect Lady Calling Watch Lora : KIESLORA

Smartwatch For Fitness
Jam Tangan Murah Untuk Pelari


Untuk pelbagai info tentang jam tangan pintar dari Kieslect, korang boleh terus ke :

Facebook : https://www.facebook.com/Kieslect.MY

Instagram : https://www.instagram.com/kieslect_malaysia/

Twitter : https://twitter.com/KieslectMY

Lemon8 : https://s.lemon8-app.com/s/NskchjxQQR 

TikTok : https://www.tiktok.com/@kieslectmalaysia



KIESLECT


Sejak tahun 2017, Kieslect telah berusaha membawa kehidupan baharu ke dalam industri dengan menghasilkan jam tangan pintar yang berkualiti dan penuh dengan gaya. Kieslect telah bekerjasama dengan penyedia teknologi tanpa wayar ( Wireless ) terkemuka di dunia serta beberapa syarikat terpilih yang lain untuk mengilhamkan teknologi utama yang lebih baik untuk pengguna.


Kieslect yang terus memberi tumpuan kepada perkara-perkara yang menjadikan pengguna lebih optimis, original dan kreatif mengaplikasikan penggunaan Kieslect dalam kehidupan seharian.


Sehingga hari ini, Kieslect sangat komited memberi yang terbaik dengan jumlah rangkaian edaran bekalan stok jam tangan pintar ini ke lebih 5,000 buah kedai runcit di 60 buah negara bagi memenuhi permintaan pasaran.


No comments:

Powered by Blogger.