GOYAHEAL MEMBANTU MERAWAT LUKA HANYA DENGAN SEMBURAN

GoyaHeal Membantu Merawat Luka Hanya Dengan Semburan - Aiman Aina dah mula sibuk dengan pelbagai aktiviti di sekolah dan sebagai ibu, kakak mengambil tanggungjawab sepenuhnya untuk memberi yang terbaik supaya mereka dapat maksimumkan tenaga harian tanpa mengehadkan kreativiti.

Luka

Sepanjang mereka membesar, kakak memang risau bila mereka terluka fizikal dimana-mana. Kalau nak ikutkan luka kat lutut, ibu jari kaki, calar balar kat siku dan sebahagian pada tangan memang terlampau kerap. Orang-orang tua kata, biarkan anak melasak supaya kebal tubuh badan. Ya !! Kakak setuju. Dan kakak taknak dek kerisauan membuatkan pergerakan mereka terbatas.


GOYA HEAL


Tetaplah kena berwaspada supaya setiap lebam, calar-balar dan luka dirawat dengan segera. Sejak dah ada GoyaHeal dalam kotak first aid kami, kebimbangan semakin berkurang. Hee~

Berbekalkan sifat ingin tahu yang sangat tinggi, kakak pun mula mencari pelbagai informasi tentang GoyaHeal melalui laman sesawang rasmi GoyaHeal - Ternyata, kakak tak salah pilih produk untuk kesejahteraan keluarga kami. Hee~ Ye lah. Dengan lambakan pelbagai produk kat pasaran, risau juga terbeli yang tiruan ataupun produk yang memudaratkan kesihatan.

Menurut https://goyaheal.com, pada asalnya penghasilan GoyaHeal adalah untuk pesakit kencing manis kerana bahan-bahan yang digunakan mampu menjadi salutan pelindung untuk membersihkan luka dan membantu pemulihan sel sekaligus memberi keupayaan untuk luka pulih dengan lebih cepat. Bila luka pesakit kencing manis pun boleh sembuh, apatah lagi luka-luka kecil yang lain.

Ubat psoriasis

Kan ?


Bila kakak buat carian kat Google, memang teruja dengan bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan semburan ajaib ni. Hanya menggunakan ekstrak tumbuh-tumbuhan, terus PUFFFFFFFFF– **Chef Kiss**


GoyaHeal diformulasikan dari bahan semulajadi iaitu : 

  • Ekstrak Bitter Melon
    • Berfungsi sebagai antibakteria dan antivirus yang sangat baik untuk merawat ulser, keradangan dan psoriasis.

  • Ekstrak buah Manggis
    • Kaya dengan xanthona, cathechin, polyphenol dan polisakanida yang merupakan super-antioksida semulajadi dan juga antibakteria serta antikulat.

  • Zink
    • Didatangkan dalam bentuk nanopartikel Zink. Ia telah diluluskan oleh FDA untuk digunakan dalam terapi antikanser bagi membantu memperbaiki DNA yang menghalang pertumbuhan sel kanser.

Kombinasi kesemua bahan utama ini mampu memberi kesan yang baik terhadap sel-sel tubuh badan secara optimum kerana setiap semburan GoyaHeal mengandungi peratusan antioksida yang tinggi dan mampu menghalang perkembangan bakteria jahat sekaligus menyembuhkan luka dengan kadar lebih cepat.

Psoriasis meaning

Sangat sesuai digunakan pada semua peringkat umur, penggunaan GoyaHeal tidak mencetuskan kesan sampingan pada pengguna. Kulit sensitif ? Pun tak de masalah. Sebab GoyaHeal tidak mengguna bahan kimia merbahaya yang merengsakan kulit malah memberi kesembuhan pada penyakit kulit.


SEMBURAN ANTISEPTIK UNTUK MEMBASMI BAKTERIA


Macam biasa lah, sebagai ibu yang sangat cerewet - Kakak akan pastikan Aiman Aina consume produk yang berkualiti sahaja dan GoyaHeal antara produk yang kakak suka sebab tak de bahan kimia yang merbahaya malah penghasilan GoyaHeal hanya menggunakan ekstrak bahan alami bagi memastikan keberkesanan pada setiap semburan.

Sebab tu kalau korang perasan, GoyaHeal ni sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah penyakit kulit seperti ekzema, psoriasis, luka yang terdedah dan susah untuk sembuh akibat kerana pembentukan tisu yang lambat ( Terutamanya untuk warga emas ) serta merawat masalah kulit sensitif. Bukan sekadar borak kosong, bertebaran testimoni yang telah berjaya merawat masalah kulit dengan hanya menggunakan GoyaHeal.

Ubat ekzem paling berkesan

Aiman dah mula turun padang untuk latihan ragbi dan Aina dah mula berlatih untuk pasukan bola jaring sekolah. Kedua-dua jenis sukan ni memang ada risiko untuk luka. Maka. Kakak sediakan GoyaHeal bersaiz mini kat dalam beg latihan dorang. Comel dan kompak tapi sangat berfungsi untuk merawat luka-luka yang tak diundang.

Kalau tiba-tiba luka cuma perlu semburkan GoyaHeal, biarkan kering dan boleh tampal plaster - Jika perlu.


Skeptikal ? Tertanya-tanya ? Kan ? Hee~ Tapi serius, korang kena cuba sebab kalau sekadar baca memang korang takkan percaya. Kakak dah cuba dan sangat berpuas hati dengan apa yang GoyaHeal ‘beri'.



"Tidak ada sesuatu penyakit yang diturunkan oleh Allah SWT kecuali bersamanya juga terdapat kesembuhan."
( Riwayat al-Bukhari )


Kalau korang masih mencari penawar untuk pelbagai masalah kulit yang korang hadapi, mungkin boleh cuba GoyaHeal. Setiap penyakit mesti ada penawar. Kan ? Tinggal kita nak mencari yang sesuai je. Nah !! Kakak sediakan link untuk korang baca dan explore lebih tentang GoyaHeal ni.

Shopee: https://shopee.com.my/cansun.official 
Facebook:  https://www.facebook.com/GoyaHeal 
Instagram: https://www.instagram.com/goyaheal.my/ 
Website: https://goyaheal.com/ 

#GoyaHeal #HealwithGoya #GoyaHealingSpray #woundhealingspray #diabeticwoundcleaning  #100percentplantbased #antisepticspray #childsafe #eczematreatment



No comments:

Powered by Blogger.