AEON MEMPERKENALKAN SUCRÉE AMOR : KEGEMBIRAAN BAHARU UNTUK PENCINTA DESSERT

Sekali lagi memeriahkan industri perniagaan di Malaysia, AEON dengan sukacitanya melancarkan Sucrée Amor yang bakal menjadi kegembiraan baharu kepada pencinta manisan dengan menawarkan pelbagai perisa makaron, kek potong, puding berkrim, jeli dan waffle.


Blogger Malaysia

Sucrée Amor diilhamkan dari perkataan bahasa Perancis yang bermaksud “The Endearment of Sweetness,” dicipta untuk memenuhi keperluan penggemar manisan dengan menggabung bahan-bahan berkualiti tinggi bagi mendapatkan tekstur yang sempurna teknik persembahan pada manisan dan gabungan rasa serta mainan warna yang pastinya menarik perhatian sesiapa sahaja yang melihat.


“Misi kami adalah untuk membawa kegembiraan dan kepuasan kepada pelanggan melalui inovasi dan persembahan pencuci mulut yang lazat. Kami yakin bahawa Sucrée Amor akan menjadi jenama tambahan yang berharga kepada AEON Delicatessen sekaligus meningkatkan lagi reputasi kami dalam penyediaan makanan segar dan makanan yang berkualiti tinggi. Delicatessen di AEON Store berjaya memenuhi permintaan pelanggan yang semakin meningkat untuk hidangan sedia dimakan yang terdiri dari sushi, bento, ayam panggang, pencuci mulut, snek panas, dan minuman. Semua hidangan dihidangkan di Delicatessen disahkan halal dan baru disediakan setiap jam dan setiap hari." -- Azidah Alimuddin, Ketua Kedai Runcit, Pusat Pemprosesan Bakeri & Makanan di AEON.


Kedai Manisan KL

Kedai Kek Murah KL

AEON Delicatessen terus mengembangkan sayap dengan memperkenal pelbagai jenis produk baharu untuk memenuhi permintaan yang semakin meningkat seiring dengan kualiti dan kepakaran.


Kek Murah Kuala Lumpur

Kerja Kosong AEON


Sehingga hari ini, AEON Delicatessen telah menampilkan empat jenama :

  • Coco Café
    • Gaya kopitiam yang selesa kedai makan dengan suasana hangat
  • La Boheme
    • Menawarkan pelbagai jenis roti segar dalam ketuhar, pastri, dan puding
  • Kopi La Boheme
    • Terkenal dengan adunan unik kacang dari Brazil Cerrado, Colombia Huila, dan Indonesia Sumatra
Dan yang terkini memperkenalkan Sucrée Amor khusus untuk peminat manisan. Kunjungi mana-mana cawangan AEON untuk menikmati hidangan yang menarik ini dan pastinya memberi kepuasan pada setiap gigitan.


No comments:

Powered by Blogger.