SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE

September 15, 2015

"Korang kurus sangat sampai nampak tulang temulang terbonjol sana sini ?"

"Kalau angin bertiup, korang pun ikut sama terbang ?"

"Badan leper macam plywood sampai tak nampak lekuk dan bumper ?"


Hee~ MAcam-macamlah kan.. Kengkadang tu makan dah banyak dah tapi badan tetap leper camgitu.. Teringin nak pakai baju ada cutting tapi semuanya tinggal harapan jek la.. Tak de Lekuk lekuk model kat badan..

FAKTOR YANG MENJADI PUNCA ANDA TIDAK BERJAYA NAIKKAN BERAT BADAN :
  1. Makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh badan 100% sepenuhnya disebabkan kadar metabolisme yang tinggi.. Ini menyebabkan nutrien dibuang bergitu sahaja dengan sia-sia..
  2. Pengambilan makanan yang sedikit ( makan sekadar alas perut ) kerana oerut tidak dapat menampung pengambilan makanan dlaam kuantiti yang banyak kerana telah menjadi kebiasaan makan sedikit..
Adakah anda telah berusaha sehabis baik untuk mendapatkan berat idaman anda ? Hee~ Gile formal ayat kakak kan.. Jom kakak kenalkan kawan baik untuk SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE..



MEALSHAKES
  • Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting..
  • Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein..
  • Supplement penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan..
  • Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.
VITALEA
  • Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah..
  • Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea kita), tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening..
B COMPLEX
  • Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan..
  • Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan..

Nah !!
Kakak belanja testimoni..
Hee~









LOVE ;

You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS