TURUN 5KG DALAM MASA 5 HARI DENGAN TEKNIK YANG BETUL

June 13, 2016

customer lama kakak ni..
dah lama dia diamkan diri..
kakak try follow up tapi dia diam..
tak pe la..

kakak dah biasa di-reject dalam diam..
hahahaha~

di gerakkan hati..
luahan hati si 113.5 kg..
kakak malas nak ulas panjang panjang..
sebab kerja kakak bukan jadik pengulas masalah orang lain..


harini..
hari pertama dia..
semoga urusan dia dipermudahkan..

kalau sebelum ni kes 91kg dah turun 5kg dalam masa 5 hari..
yang ini cabaran baru kakak..

kenapa cabaran baru kakak plak ?
bukan nya dia ?
hee~

sebab sampai satu tahap..
mereka berbadan besar ni terlalu kerap mencuba..
dan tak pernah berhasil..
dorang jadik malas dan REDHA dengan saiz badan yang makin lama makin naik..

kerja kakak untuk kembalikan keyakinan dia..
selamat sertai team #detoxdenganatie ye dik !!


hee~
sempat nih sementara nak tunggu raya..


tak pun


carik hashtag detox dengan atie kat instagram korang..


You Might Also Like

0 comments

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS