PROTEIN SOYA SHAKLEE UNTUK LELAKI ?

eh !! kenapa plak lelaki tak boleh nak minum PROTEIN SOYA SHAKLEE nih ? hee~ memandai jek tau korang.. tengok.. suami kakak minum tak de lembut mana mana bahagian pon.. sihat lagik ade laa.. 

 APA KELEBIHAN PROTEIN SOYA SHAKLEE UNTUK LELAKI ? 


 haa.. meh baca kat bawah nih.. kakak share sikit la ye.. mana la tau korang nak blei untuk pakwe / tunang / suami / abah / abang / abang angkat / adik angkat.. bla bla bla bla ke.. sebab tengah promosi nih.. harga confirm murah gile ke laut sana haa..



suami kakak memang kaki ESP.. hee~ tapi faham faham jek la.. LELAKI tetap lelaki kan.. seme nak kena PEREMPUAN sediakan.. 


1 : UNTUK LELAKI MACHO YANG TAK SEMPAT NAK BREAKFAST - GAYA HIDUP NAK CEPAT SAJE
  • em.. tak slaah pon kalau sarapan dengan se-shaker ESP nih.. senang plak tu.. capai sesudu serbuk ESP, masukkan dalam shaker lepas tu masukkan air, goncang goncang.. boleh minum.. ye.. in shaa Allah kenyang sampai tengahari nanti.. kalau awal pagi dah ade meeting, memang sesuai sangat la bekal seringkas ni..

2 : UNTUK PELAJA LELAKI YANG FOKUS UNTUK SCORE 4 POINTER - BANYAK KELAS PAGI
  • student hoccay.. confirm seme nak cepat, nak laju jek.. tak boleh la nak lewa lewa.. nak score 4 pointer nih.. hee~ boleh jek nak shake shake sebelum pegi kelas.. dlaam kelas sementara lnak tunggu lecturer masuk, boleh la minum.. tak de la berkeroncong duka perut tu nanti..

3 : UNTUK ATLET LELAKI YANG BERSUKAN - KAKI BINA BADAN
  • lepas jek bersukan ke, main gym ke.. pape jek la sukan yang namanya SUKAN.. minum la 1 shaker ESP nih unutk mengelakkan muscle tear.. hee~ itu kalau SELEPAS bersukan.. kalau sebelum bersukan pon digalakkan minum ESP sebab ESP adalah protein terbaik tanpa bahan pengawet.. dan protein boleh bina otot yang baik.. confirm cun ah muscle korang nanti.. hee~

4 : UNTUK LELAKI YANG GEMOK TAPI NAK TURUNKAN BERAT BADAN
  • tips tips yang sama bila kakak kongsi pasal dit yang sihat.. ye.. ESP pilihan terbaik untuk kaki diet.. sebab ESP rendah glisemik yang membuatkan rasa kenyang lebih lama.. haa.. sebab tu dalam set diet mesti ade ESP nih..

5 : UNTUK LELAKI HENSEM YANG MENDERITA GASTRIK
  • ye.. gastrik tak best dan sangat sakit.. hee~ bukan wanita jek kena gastrik tapi ramai jek lelaki hensem kat luar sana menderi penyakit yang sama.. dan.. ESP adalah pilihan TERBAIK untuk repair usus korang untuk meneutralkan asid dalam perut untuk mengelakkan gastik menyerang..
  • boleh tambah B COMPLEX dan OSTEMATRIX juga..

6 : UNTUK LELAKI YAMG SELALU RASA CEPAT LETIH DAN TIDAK BERTENAGA
  • ESP merupakan sumber tenaga segera dan bertahan lebih lama dari nasi.. hee~ sebab tu tak sempat letih la kalau minum ESP nih.. mesti ade jek tenaga yang berbaki untuk siapkan aktiviti harian yang dah masuk dalam jadual.. 

7 : UNTUK LELAKI YANG MENGHIDAPI PENYAKIT KENCING MANIS
  • ESP nih tak de la sedap mana pon tapi khasiat dia memang PERGH !!! sebab kandungan glisemik yang rendah, tak de kolesterol dan rendah lemak sangat sesuai la untuk penghidap sakit sakit kritikal lagi lagi diabetes nih.. 

BACA SINI JUGA


8 : UNTUK LELAKI YANG PENTINGKAN KESIHATAN
  • ESP membekalkan protein terbaik yang diperlukan oleh tubuh badan kita dan protein digunakan dalam dua bentuk di dalam badan kita..
    • PERTAMA : membina sel sel baru dan menyingkirkan sel sel rosak dan memberi makanan kepada sel sel baru tadi
    • KEDUA : protein diperlukan untuk sintesis hormone dan enzim dalam tubuh badan yang mana kedua dua hormon dan enzim yang sihat dan stabil adalah sangat penting untuk memastikan tubuh badan kita dapat berfungsi dengan baik

haa.. sape kata ESP untuk perempuan saje memang dia bukan pecinta ESP yang setia.. hee~ tak pon dia kedekut sebab nak sihat sensorang.. sementara tengah PROMO nih baik korang beli setong dua untuk ayah ke, abang ke yang ade masalah kesihatan.. mana tau nih salah satu jalan yang mungkin korang belum jumpa lagik ke kan.. usaha untuk sihat tak salah.. yang salah nya tak nak usaha untuk merawat masalah kesihatan.. hee~

kakak tetap pilih ESP untuk encik suami kekal sihat.. hee~
korang pilih ape ?

boleh hubungi kakak untuk dapatkan stok ESP yang tengah promo ni di :
017 309 1865

No comments:

Powered by Blogger.