PROMOSI SHAKLEE BULAN NOVEMBER 2016

November 01, 2016

if we could take the time
to lay it on the line
i could rest my head
just knowin' that you were mine

all mine
so if you want to love me
then darlin' dpn't refrain
or i'll just end up walkin'
in the cold NOVEMBER rain

tedia-- dah masuk NOVEMBER dah.. sekejap jek kan ? pejam celik pejam celik tau tau dah nak habis 2016.. hee~ ape perkembangan korang ? mesti banyak benda baik dah korang buat kan ? alhamdulillah.. jadi orang baik nih senang jek.. kan ?

kalau korang orang baik, kena baca promosi bulan NOVEMBER nih baik baik.. ha.. nampak tak tujuan kakak ? hahaha~ kakak orang baik, kakak suka jadi orang baik.. sebab tu kakak ajak korang jaga kesihatan.. haa.. orang baik sayang kan amanah yang Dia kasik pinjam.. dia jaga kesihatan leklok..

korang baik kan ? hee~ dah macam borak dengan budak sekolah rendah dah ha.. nah la !!! tengok sendiri.. layan sendiri.. kalau nak beli tau kan mana nak cari kakak..


berlawan lawan plak dengan Shaklee ha nak jadik orang baik.. hee~ sekali 5 promosi bulan nih.. 

1 : NUTRIFERON
  • beli 6 FREE 1
    • harga pasaran : RM 1152.75
  • beli 2 dapat diskaun 5%
    • harga pasaran : RM 365.04

KELEBIHAN NUTRIFERON

  • kukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
    • kajian menunjukkan interferon mampu meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells & Makrofag
    • ia dapat membantu :
      • sesiapa yang hadapi masalah tahap keimunan sering berkurang
      • sesuai untuk yang kerap selsema, kerap demam dan kerap jatuh sakit melebihi seminggu
      • ibu menyusu yang mana anaknya masih kerap demam atau demam berpanjangan
  • bantu lawan kanser dan tumor otak
    • polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser
  • bantu kurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi
    • polisakarida juga membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi dijalankan
  • melindungi dari Influenza, selesema
    • membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara, berkesan melindungi virus mikrob seperti selesema, alergi dan inflamasi dan influenza
  • bagus untuk immune booster pada keadaan ketika cuaca tidak menentu, jerebu dll
  • sangat sesuai untuk orang yang kerap dikelilingi orang ramai @ melancong, berada di luar negara
  • meringankan stress dan kelesuan
    • rumusan nutriferon dapat ringankan rasa tidak sihat yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk
  • melambatkan penuaan
    • formula unik nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan muda
  • mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C
    • keberkesanan kebaikn nutriferon shakleedalam memerangi dan mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll
  • membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik
  • gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon
  • mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid
  • mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka
  • bantu dalam pemulihan penyakit :
    • lepromatus ( kusta )
    • leishmaniasis ( pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan organisma yang dikenali sebagai protozoa ) 
    • toxoplasmosis ( penyakit yang disebabkan oleh parasit 

2 : ALFALFA L ( 700 BIJI )
  • beli 3 FREE 1
    • harga pasaran : RM 310.05
  : ALFALFA S ( 330 BIJI )
  • beli 3 FREE 1
    • harga pasaran : RM 170.93

3 : LECITHIN

  • beli 3 FREE 1
    • harga pasaran : RM 166.95

APA FUNGSI LECITHIN ?

  • lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran

APA KANDUNGAN LECITHIN ?

  • lecithin Shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol
  • lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu

APA FUNGSI KOLINA ?

  • kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan
  • kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf
  • maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas

4 : VITALEA FOR KIDS

  • beli 3 FREE 1
    • harga pasaran : RM 352.98

KELEBIHAN VITALEA FOR KIDS

  • mengandungi :
    • 18 jenis vitamin dan mineral perlu
    • 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B
    • kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain 
  • formula yang diperbaharui berbanding yang lama
  • menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi
  • tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan
  • bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya !
  • multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas
  • sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4  hingga 12 tahun terutama yang tidak suke makan sayur

hee~ best !! sesama seme pakat nak jaga kesihatan haa.. Shaklee pon kasik la promosi melampau lampau plak best.. korang jangan lupa contact kakak tau untuk dapatkan promosi super meletop nih..

whatsapp : 017 309 1865
klik sini --> FANPAGE
klik sini --> INSTAGRAM

You Might Also Like

2 comments

  1. menarik lah promosi bulan ni..terutaman yg Vitalea Child tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ yang tu memang kena beli berbotol2.. untuk anak2 ganti jajan..

      Delete

FOLLOW LE KAKAK !!

G+ FOLLOWERS