MENANGI RM 500.00 SETIAP MINGGU SEPANJANG BULAN DISEMBER 2017

siapa nak bagi gais ? siapa nak bagi ? hee~ ya.. Shopee nak bagi sejumlah RM 500.00 untuk penonton dan pengundi yang bertuah sepanjang bulan Disember 2017..

contest_shopee_4 (1)

dengan konsep dan cara yang sangat mudah gais !!

INFLUENCER KEGEMARAN SHOPEE ?

Shopee Malaysia mempertandingkan tiga ( 3 ) orang influncer terkenal di Malaysia dan semua kenal kot.. hee~ sebab tu korang akan akan pening kepala nak undi sape..

- terkenal dengan karekter wanita berambut kerinting dan statemenr ‘sunat you’..

- terkenal gile kot.. hee~ dan ada followers dipanggil Village People.. kakak memang ikut perkembangan KLB ni..

- seorang DJ radio dan model terkenal.. manis dan comel orangnya + sangat friendly..

contest_shopee_4 (2)

bermula dari 27 November dan akan berakhir pada 14 Disember 2017, Shopee Malaysia cuma menetapkan syarat mudah iaitu cuma perlu menonton video parodi dan buat undian.. dengan dua cara tu jek, korang berpeluang memenangi sejumlah wang tunai bernilai RM 500.00 setiap minggu..

serius..

banyak kot boleh dibeli dengan RM 500.00 tu gais.. lagi-lagi musim cuti sekolah ni kan.. mana tau boleh topup duit nak beli kelengkapan sekolah anak.. kan ?

tonton video parodi di sini : https://shp.ee/a32nusf
dan buat undian di sini : https://shp.ee/d9hev8q

contest_shopee_1
** tertakluk pada terma dan syarat !!
dua pemenang akan diumumkan pada setiap 02 – 08 – 15 dan 22 Disember 2017.. jadi.. kena standby ya.. jangan sampai terlepas pandang.. melayang nanti.. hee~

BACA SINI --> 

jangan lupa untuk muat turun aplikasi Shopee secara percuma menerusi App Store atau Google Play untuk mendapatkan pelbagai informasi mengenai contest ni tau..


No comments:

Powered by Blogger.