ALTHEA BARE ESSENTIALS ; PRODUK TERBAHARU UNTUK MENJAGA KECANTIKAN KULIT WANITA ASIA

korang !! nak tau tak kakak baru unboxing pek baharu dari Althea dan kakak teruja sangat ngat ngat ngat weyh.. hee~ serius tak sangka, wanita Malaysia kini boleh mendapatkan kulit yang cantik persis wanita Korea.. korang tak tau ? jom kita gosip !!


Althea Korea


biasa kita main dengan pelbagai step siap morning routine la membawak ke night routine la semata-mata untuk dapatkan kulit yang cantik tanpa cela.. kan ? sekarang ni dah tak payah.. cuma dengan 3 ( tiga ) langkah jek korang boleh dapatkan kulit secantik bintang K – Pop.. pergh !! best kan ?


nah !!
tak percaya ?


ALTHEA BARE ESSENTIALS



yasssss.. kakak dah guna la ni baru nak cerita kat korang ha.. hee~ serius best.. lagi-lagi nak dekat raya nih kan, kena prepare awal la supaya tak ketara sangat usia dah menginjak ke alam 30-an.. haa.. nampak tak permainan dia kat mana, sebab dah penat nak tepek tepek mekap nih lepas tu nak touch up lagik.. adoi.. malas kan ?


jadi !!
kita TRY ubah mana tau berkesan ke.. haa..


STEP 1 : CONTOUR CLEANSER ( RM 23.00 )



ibarat cinta berputik pada kali pertama guna.. ewahhh.. hee~ penggunaan Contour Cleanser untuk rutin mencuci muka pastinya memberikan pengalaman baharu.. disamping membersihkan kulit dan menyingkirkan kulit mati, pencuci muka ini juga mengandungi manik mikro yang bertindak menyegarkan kulit untuk memberikan kesan glowing.. ye la.. bila sel kulit mati dapat disingkirkan, kulit akan menjadi lebih segar dan bertenaga..


Best Cleanser
korang tau tak yang manik mikro tadi juga dapat membantu menggalakkan peredaran darah pada wajah kita ?


kakak suka sebab bau lembut lemon sangat menyegarkan dan manik mikro mencuci kulit muka kakak jauh ke dalam dan menyingkirkan kotoran dari kulit kakak.. al maklum la.. kadang-kadang rutin mekap juga mengganggu kesihatan kulit.. kan ?


STEP 2 : PRIMER WATER ( RM 43.00 )



next !! hee~ toner dan primer digabungkan dalam satu botol.. wah !! sempoikan ? dia bukan macam toner biasa yang cair ( kakak selalu bazirkan toner sebab dia selalu meleleh dan cepat kering kat tangan.. huu~ ) menggunakan teknologi Macro Fluidic Dispersion yang telah dipatenkan menjadikan Primer Water mampu menyerap menembusi jauh ke dalam lapisan kulit untuk mengekalkan kelembapan pada kulit..


Essence Water


disebabkan Primer Water ni bukan macam toner biasa yang cair ( sebaliknya teksture nya lebih likat ) memang kakak ingat kulit kakak akan melekit.. phewww—rupanya tak !! helok jek lepas sapu rata, Primer Water akan meresap terus dan kering.. kakak memang happy la kiranya.. hee~




STEP 3 : FIXER CREAM ( RM 50.00 )



ini memang tak boleh tak de ni.. hee~ untuk menyokong penggunaan pencuci muka dan toner + primer tadi, Fixer Cream yang tidak berminyak ini membantu mengekalkan kelembapan berterusan disamping memberi khasiat anti-oksidan yang diperolehi dari teh hijau.. nak kulit lembut dan menghapuskan kesan-kesan awal penuaan, kakak memang dah buat pilihan yang kakak takkan tinggalkan rutin yang ketiga ni..


Althea Cream


walaupun sedikit melekit tapi perlahan-lahan ia akan hilang dan memberikan kakak hasil yang sangat BEST.. hee~ serius.. kulit kakak lebih lembut dan segar.. bau ? ya.. sesetengah krim muka ada bau yang tak selesa dan menyengit tapi bukan dengan SET BARE ESSENTIALS dari ALTHEA ni.. dengan gabungan tepat antara bahan-bahan yang digunakan membuatkan baunya lembut dan tenang.. 


dah siap 3 ( tiga ) langkah ni mesti korang akan rasa lain pada kulit muka korang lagi-lagi yang mempunyai kulit jenis kering.. dengan penggunaan yang konsisten pasti hasilnya juga menarik.. kan ?
dengan harga RM 116.00 bersama kos penghantaran PERCUMA, korang akan dapat juga diskaun 10% dan cermin ajaib !!


Althea Korea

sesuailah untuk korang yang memang jet jet Cinderella suka menghadap muka sendiri.. hahahaha~ tak de la.. kalau masih ada stok, dapat la korang FREE GIFT nih, sebab tu lepas jek baca entri kakak ni korang kena singgah lamaweb ALTHEA dan terus buat pembelian.. tau !!


kat sini haa..


LAMAN WEB : www.althea.kr



LOVE ;
Atie Adnan

2 comments:

  1. wahhh... menariklah produk ni.... tq share

    ReplyDelete
  2. wahh semua blogger suka produk ni.rabia je belum try produk ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.