PERTUNJUKAN FESYEN BUTIK TATEH ; BUTIK KHUSUS UNTUK IBU DAN BAYI

menjadi pelopor dalam bidang penyediaan kelengkapan sehenti untuk ibu dan bayi sudah semestinya memerlukan segala tumpuan dan tenaga bagi memastikan perniagaan yang dilakukan kuat dan kukuh untuk meneruskan legasi.. kan ? sama seperti Butik Tateh yang merupakan rangkaian butik yang sangat popular dikalangan ibu – ayah.. kan ?

tateh_fashion_show_2

hampir 6 ( enam ) tahun bertapak dalam industri, Butik Tateh yang mempunyai 13 cawangan seluruh Malaysia telah menjemput kakak untuk sama-sama memeriahkan Butik Tateh Fashion Show 2018 yang bertempat di Maga Glory Hall, Bandar Baru Bangi yang bertujuan untuk meraikan pelanggan setia dan rakan media.. bukan ada fashion show jek, tapi ukhwah yang terjalin sangat awesome !!

majlis yang berlansung selama 3 ( tiga ) jam itu mempersembahkan pertunjukan fesyen yang rata-rata modelnya adalah anak-anak kecil.. memang comel bila mereka menggayakan busana Hari Raya yang turut dijual di Butik Tateh.. al maklum la.. dah nak puasa ni kan.. sambil-sambil nak beli kelengkapan harian anak-anak, boleh la shopping baju raya sekali.. kan ? senang, semuanya bawah satu bumbung jek..

butik_ibu_dan_bayi_bandar_baru_bangi

Fashion Show Butik Tateh 2018 turut memperkenalkan busana Hari Raya jenama TATEH sendiri yang merupakan Tateh Raya Collection yang memperlihatkan barisan fesyen terkini, sopan dan selesa untuk anak-anak.. eh !! bukan untuk raya jek, tapi boleh juga disarung bila perlu.. turut menarik perhatian kakak, jenama beg Storksak Babymel dan Zip Zoe Kids yang sangat trendy dan sesuai untuk dibawa kemana-mana..

tateh_fashion_show
trendy dan elegan.. bukan sahaja boleh simpan botol susu anak tapi boleh dijadikan handbag harian juga.. kan ?
tateh_fashion_show_1
bukan jek fesyen princess, ada juga koleksi terkini pakaian untuk prince !!
butik_ibu_dan_bayi_bangi
dah boleh ready nak jadikan tema warna apa untuk raya tahun ni..
mengekalkan kerjasama utuh dengan barisan penaja, tanpa mereka mungkin Fashion Show Butik Tateh 2018 tidak berjalan lancar dan semeriah majlis impian.. agittew—jutaan terima kasih buat Baby Mel, Storksak Malaysia, Zip Zoe Bag Malaysia, 40 Weeks Pregnant, Eiman, Fathiyah Dreams, Kidia, Mak Yang, Cik Gebu, Voo Voo, Kolok Baby, Ibu Sue, Pump It, Fizah Shower Baby Headband, Lazuli, Sunnybeam, Mimosa, GA Bag, Tropika, Ning Salmah, Babylicious, Ajwa Bakery, Sofi Sofia N Gift, El Zahra Kids by Dyan dan Olemera yang turut sama bertungkus lumus memerah keringat..

tateh_fashion_show_3
okay !! dah boleh raya.. hee~
bukan mudah menjadikan ianya satu matlamat untuk menjayakan pertunjukan fesyen di mana modelnya adalah kanak-kanak.. tidak dinafikan pelbagai ragam yang mencuit hati sedikit sebanyak membuatkan para tetamu mensisakan gelak melihat gelagat mereka..

apa pun..

JUTAAN TAHNIAH buat warga kerja Butik Tateh yang bertungkus lumus menjayakan pertunjukan fesyen seperti ini dan didoakan semoga teguh dengan nama dan prinsip perniagaan mesra ibu – anak.. mana tau ada ura-ura nak buka cawangan baharu ke lepas ni kan.. mungkin dekat dengan tempat korang.. nah !! untunglah.. asal lalu jek confirm kena singgah..

nah !!

kot la korang nak shopping online ke kan, pun boleh juga sebab ada banyak produk yang berada bawah satu bumbung dan harga memang berbaloi..

LAMAN WEB : www.tateh.com.my

1 comment:

Powered by Blogger.