LIRIK LAGU 5:00 MINIT NYAYIAN RAMLAH RAM FT. CAPRICE & DEM LEPAK BOYZ

Fuff—Dalam kakak tengah putar-putar lagu sambil buat kerja, Youtube dengan tah mana hala terpasang lagu 5:00 Minit dari Ramlah Ram.


Kalau sebelum ni memang kakak layan sungguh lah lagu Sesaat Kau Datang tu sebab muzik dan lirik dia memang BEST, tak de lah pape makna dengan kehidupan kakak tapi sekadar best dan sedap didengar. Tapi bila dah dapat lirik lagu 5:00 Minit ni, memang terjatuh hati lagi haa. Padahal sebelum ni tak pernah plak nak suka kat lagu-lagu Ramlah Ram haa.


5:00 MINIT BY RAMLAH RAM FT. CAPRICE


( Caprice )
Good evening sayang
Its your boy C to the P
And I got 5 minutes right about now
We got Ramlah Ram right next to me
Let’s go

( Ramlah Ram )
Seandainya cinta ini bisa membahagiakan
Pastinya dunia ini akan ku miliki
Walau ku tidak mampu untuk meluahkan
Harapan cintaku ada di hati mu

Seharusnya aku dapat diberi peluang
Untuk menyayangimu sepenuh hati
Mungkinkah kau kan terima ku seadanya
Kerna ku belum tahu kau mencintaiku

( Caprice )
Yeah yeah yeah
What’s up girl it’s your boy
Young hovo so far and I’m trying closer
If friends talk ain’t that great
Wait a minute girl I believe in fate
From the day when we met
Day when you left
I’ve been thinking about you
Every day dayday
Siang malam ku menunggu
Kau buat ku huru hara
Really wanna hola hola
Bila nak manja manja wow

( Ramlah Ram )
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata
Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku di matamu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

( Caprice )
Sebenarnya Caprice dah lama

( Ramlah Ram )
Tiba waktu saat ku nanti akhirnya pasti
Kau lafazkan cinta seribu pengertian
Lima minit yang ku tunggu saat bermakna
Kau kini menjadi milikku selamanya
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata
Andai kau sang pencinta wanita
Kau pastikan dapat melihat aku di matamu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

( Caprice )
There’s nobody else like me
Most likely and not like me
They are four maybe three
Take your two when I really got one
Sayang jangan bimbang
Antara bintang-bintang
Dikau saja yang berkilauan
Ku sentiasa di awan nano nano
Yeah I know ke angkasa I follow
So we should get together
And pretend there’s no
Tomorrow tomorrow






( Ramlah Ram )
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata
Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku di matamu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

( Caprice )
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang

Ramlah Ram and my name is C to the P

YA !! Kalau korang tengok video clip Sesaat Kau Datang, korang memang faham lah muzik video ni.. Hee~ Amacam ? Ngam ?


LOVE ;
ATIE ADNAN

Share:

Post a Comment

Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes