MAX HEALTH X-COLLAGEN MEMBANTU WANITA KEMBALI AWET MUDA

FUFF-- Rutin harian kakak memang sibuk dan nak kejarkan waktu rehat pun tak dapat nasiblah masa majlis ulangtahun Matxi Corp yang kedua baru-baru ni kakak dapat sekotak kolagen yang best dan mengandungi kacip fatimah !!

Best Collagen For Skin

Bukan lah nak menongkah arus tapi setiap wanita impikan kulit yang lebih sihat dan bertenaga sepanjang hari walaupun sibuk dengan urusan harian.


MAX HEALTH X-COLLAGEN


Sinonim dengan kesihatan dan kecantikan wanita, kolagen sangat membantu untuk meningkatkan keanjalan dan penghidratan kulit secara menyeluruh dan sekiranya diambil secara konsisten ia dapat menghilangkan tanda-tanda penuaan seperti garis halus dan juga kedutan.

Kolagen Untuk Wanita

Max Health X-Collagen merupakan produk keluaran Matxi Corp sangat istimewa kerana mengandungi :

  • Kolagen asli
  • Pati buah respberi
  • Pati kacip fatimah
  • Isomalto - oligosaccharide ( IMO )
Dan paling penting ia tidak mengandungi pewarna tiruan, perisa tiruan, esen / bahan terhasil dari haiwan dan juga bahan kimia yang merbahaya. Nah !! Sebab tu Max Health X-Collagen diisytiharkan 100% NATURAL !!

FAKTA : Isomalto - oligosaccharide ( IMO ) merupakan karbohidrat yang terhasil semulajadi turut terkandung dalam madu asli. Ia juga terkandung dalam makanan yang difrementasi seperti miso dan soya.

Kalau korang nak tau, Max Health X-Collagen tidak langsung mengandungi manisan buatan ( artificial sugar ) sebaliknya menggunakan IMO sebagai sumber yang memberi rasa manis dan sedap. Selain membantu mencantikkan kulit ia juga dapat mencegah pengoksidaan dan melawan radikal bebas yang mengganggu struktur kulit sekaligus memberi peluang pertumbuhan sel-sel kulit baharu.

Tips Kecantikan Wanita Asia

Pati respberi yang digunakan bukan sahaja membekalkan vitamin c malah turut mengandungi serat dan zat antioksida seperti polifenol yang membantu mencegah masalah kanser, memelihara kesihatan jantung, meningkatkan fungsi imun dalam badan, mengurangkan masalah arthritis dan juga melancarkan sistem pencernaan. Nah !! Bayangkan sebotol kecil ni mengandungi khasiat maksima untuk kesihatan tubuh badan - UNTUNG kan ?

Max Health X-Collagen diformulasi khusus untuk memberi kesihatan maksima pada kulit secara menyeluruh kepada pengguna dari dalam terus ke luar dan menjadikan kulit pengguna lebih muda, anjal dan berseri walaupun tidak menggunakan sebarang produk kosmetik.

Nah !!
Mungkin link kat bawah ni boleh membantu korang mendapatkan maklumat lanjut tentang produk :




Collagen

Max Health X-Collagen bukan sekadar memberi maksud sebenar kecantikan kepada wanita malah turut membantu memelihara kesihatan luaran dan dalaman !!


LOVE ;
ATIE ADNAN


2 comments:

Powered by Blogger.