CARA MENGHILANGKAN KUTU RAMBUT

June 29, 2015 0
bila terfikir aje pasal kutu rambut ni, secara tak lansung kulit kepala terasa merenyam.. bulu tengkuk pun mula la rasa berdiri.. hee~ ke...

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE

June 14, 2015 0
1 : ANTIOKSIDAN YANG KUAT Vitamin E terkenal sebagai antioksidan yang baik yang menghalang radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel ba...

BENTAN SEMASA DALAM PANTANG

June 11, 2015 0
Bentan ? e.. ape tu ? zaman moden gini ade gak ke bentan ape bagai ni ? tengok mat saleh tu hoccay jek.. tak de pantang ape bagai pun.. tak...

CARA MAKAN SET KESUBURAN SHAKLEE

June 11, 2015 0
Haish.. kakak tak 'berisi' pun.. hee~ tajuk memang ade dalam jadual.. kakak sharing aje.. semoga bermanfaat ya.. kita abaikan &...

KELEBIHAN ZINC COMPLEX SHAKLEE

June 10, 2015 0
Kakak memang mengamalkan ZINC COMPLEX SHAKLEE .. untuk apa ? hee~ maklum la.. kakak dah nak masuk 30 tahun.. dok macam-macam cara kakak bu...

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE

June 10, 2015 0
Antara contoh makanan yang mempunyai sumber Vitamin E yang terbaik adalah : minyak sayuran bijirin daging hasil tenusu telur sayur-sa...
Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes