AKU JUGA PENULIS YANG ADA HATI

September 29, 2015 7
pertama tama.. kakak nak ucapkan jutaan terima kasih sebab masih ada yang sudi untuk singgah dan mmebaca setiap repekan kakak kat blog nih.....

CARA MENANAM TUMBUHAN HIASAN DI DALAM RUMAH

September 28, 2015 0
Haa.. Ketagihan baru kakak !! 'Tanam' pokok hidup dalam rumah.. Amacam ? Nak resepi tak ? Kasik tahan lama, tanpa gunakan pasir / ta...

RAHSIA KEJAYAAN POTTY TRAINING #CEOAINA

September 22, 2015 0
Ye !! Tak de la berjaya mana.. Tapi dah seminggu kot.. #CEOaina dah mula serasi dengan keadaan cuma belah malam jek la banjir tu luar jangk...

PERBEZAAN ANTARA UBAT DAN VITAMIN

September 22, 2015 0
Mesti ada antara kita, kalau sakit makan ubat.. Kalau sakit kepala makan panadol.. Hee~ Ade tak ? Ade tak ? Korang tau tak apa beza ubat de...

I-CITY SHAH ALAM ; TARIKAN PELANCONG DI NEGERI SELANGOR

September 21, 2015 0
Ahad malam Isnin hari tu kami berempat ( kakak + enciksuami + #duanur ) jenjalan jenguk atok dengan opah #duanur.. Hee~ Rindu gak ah sebab ...

BAHAYA PARABEN UNTUK KESIHATAN

September 21, 2015 0
Hah !! Pernah dengar pasal PARABEN ? Tak ? Kalau tak, jom kita baca sikit apa itu PARABEN dan kesan serta tindakbalas terhadap badan ki...

PETUA HANCURKAN BIJI CILI KERING

September 20, 2015 0
Kepada mak mak yang rajin masak tapi selalu terbabas tak tau stok dalam simpanan elok lagi ke tak, tak pun tak simpan stok secara proper....

SUSU SOYA UNTUK IBU HAMIL

September 17, 2015 0
Ada mak buyung tak tengah baca ni ? Hee~ Tahniah !! Anda membuyung !! Yeay-- Orait.. Harini kakak nak meroyan pasal betapa BAHAYA ny...

NAK BUAT APA KAT BANGKOK, THAILAND ?

September 16, 2015 0
Masih panas pasal Bangkok ni.. Masuk mana-mana group Shaklee Malaysia, semua cerita pasal Bangkok jek haa.. Dah naik bengkok dah kakak, meng...
Copyright © atiehilmi.com - Malaysian Lifestyle Blogger. Designed by OddThemes