TRIP BERTARAF 5 BINTANG

Dalam tengah ramai serabut dan kusut tentang GST, tekanan kewangan poket sendiri tapi kakak dapat berita paling menarik dari pihak Shaklee Malaysia.. Nah !! Shaklee Star Asia Trip ke Bangkok ko !! Tak nak ? Free kot..


Kalau dari awal tahun kita dok diganggu gugat dengan segala permasalahan negara.. GST laa.. 2.6 Billion la.. Hee~ Sampai bila kita nak komplen jek.. Mulut tetap kena isi nasi.. Anak-anak tetap kena pakai lampin.. Mak ayah tetap nak kena pergi hospital untuk buat monthly check up.. Kan ?

Apa tindakan korang eh ? Ye la.. Takkan nak duduk - tengok - termenung - mengamuk kat facebook jek ? Opppssss-- Hee~

Dalam keadaan ekomoni kita camni, Shaklee masih bagi ruang dan peluang untuk kita merasai sedikit nikmat 'kebebasan' masa kerja dan kewangan.. Siapa tak nak kan ?


Okay.. Berbalik kat cerita pasal Star Asia Trip ke Bangkok 2016 nanti..


Kalau sebelum ni Shaklee Malaysia HANYA menawarkan International Free Trip ke USA dan Itali selain imbuhan wajib dari tahun 1998 iaitu Trip Umrah 6 Bintang secara PERCUMA.. Tahun ni Shaklee Malaysia buat kejutan lagik !! Kali ni nak ke Bangkok plak haa.. Dan kelayakan adalah sangat senang lahai hai hai haa.. Hee~ Kalau betul-betul masukkan dalam target, usaha lebih sikit ; in shaa Allah.. Peluang sentiasa terbentang luas.. duit belanja shopping sehingga RM 6000.00 kot.. Shopping sakan la kat Bangkok tu nanti.. Pffftttt--



SIAPA YANG LAYAK ?
  1. Ahli yang berdaftar dengan Shaklee sebagai pengedar tapi masih belum mencapai target sebagai Business LEader sebelum Januari 2015
  2. Ahli yang mencapai rank Supervisor sebelum Januari 2015
  3. Ahli baru yang mendaftar antara bulan Januari 2015 hingga Januari 2016

TEMPOH KELAYAKAN
  1. SEPTEMBER 2015 hingga APRIL 2016 
Nah !! Keliru dengan kenyataan kat atas tu ? Dan tak tau cemana cara marketing plan kami berjalan sehingga anda anda anda anda berpeluang mendapatkan trip ni ? Hee~ Carik kakak !!


POSTER RASMI TRIP KE BANGKOK 2016
    Poster
    Poster BM


    Syarat-syarat BM

    SYARAT YANG MELAYAKKAN KORANG NANTI..
    Hee~
    Contoh Illustrasi

    Hee~ Jom bersama kakak dan team jenjalan kat Bangkok nanti.. Boleh shopping sesama !!
    Nak kan butiran lanjut tentang percutian FREE nih ?

    LOVE ;

    No comments:

    Powered by Blogger.