NEUTROGENA DEEP CLEAN HYDRATING FOAM MENGHAPUSKAN CELA PADA KULIT

itu hari la, kakak tengah santai santai melepak kat rumah dengan dak aina.. melepak la guling guling, sekali punya bingit gegaran grill kat depan pintu rumah kakak.. hee~ rupanya poslaju hantar barang.. haish.. mengganggu btol..
nebes plak kakak ha.. hee~ tapi try la ye.. tak try tak tau..
Neutrogena Deep Clean® pencuci muka dengan buih berkrim yang membersih jauh ke dalam liang pori kulit kita untuk melarutkan kotoran, minyak, solekan, mengeluarkan 99% daripada kotoran dan menjadikan kulit lebih segar dan bersih.. psssttt.. korang tau tak Neutrogena Deep Clean® mampu mengawal minyak di T - Zone korang ? em.. memang kelebihan sungguh kat orang yang kulit berminyak nih..

Neutrogena Deep Clean® satu satunya pencuci muka yang dah diuji secara klinikal untuk mengurangkan kesan pori tersumbat dengan penggunaan yang pertama.. hee~ kira walaupun baru pertama kali korang guna, akan nampak kesan dia yang sangat WOW itu.. best kan ?

pencuci muka Neutrogena Deep Clean® Hydrating nih mengandungi kompleks mineral dengan membekalkan 2 kali kuasa penghidrata itu yang membuatkan kulit korang jadik lebih lembut dan anjal.. memang best la.. harga pun tak mahal, dan korang boleh beli kat mana-mana farmasi.. hee~

KLIK SINI --> FARMASI WATSONS

KLIK SINI --> FARMASI CARING

FACEBOOK --> NEUTROGENA MALAYSIA

kakak pun baru tau, Neutrogena® nih rupanya rangkaian produk untuk kecantikan kulit yang sangat sesuai dengan jenis kulit wanita Asia.. korang yang ada masalah kulit, memang kena try satu tiub pencuci muka Neutrogena® ni..


No comments:

Powered by Blogger.