HONESTBEE ; RAKAN BARANG DAPUR ANDA !!

haa.. siapa selalu berhadapan dengan masalah, nak masak tapi barang dapur tak de atau tak cukup ? hee~ ye.. kadang-kadang kakak pun berhadapan dengan masalah yang sama dan teruslah semangat nak masak tu menjunam ke laut dalam.. ddduuuuusssshhh-- gitu.. tapi !! itu alasan lapok sebab sekarang kita ada HONESTBEE !!


HONESTBEE ?

ape tu ? comelnya nama dia.. hee~ selari dengan jadual harian yang sibuk, dengan masalah-masalah kecil yang membuatkan kita hilang mood.. tapi dengan HONESTBEE, in shaa Allah semuanya akan selesai.. 

HONESTBEE sebenarnya dah lama femes kat Singapura sejak tahun 2015 tapi sekarang dorang dah mula beroperasi kat Malaysia untuk membantu rakyat Malaysia lebih fokus ( kerja, belajar, keluarga )  dengan tujuan memudahkan urusan harian kita.. dan !! dorang bukan jek ada groceries tapi ada jugak barang dapur yang lain termasuk kek dan bunga..

haa.. boleh la korang buat surprise delivery kat suami / isteri korang nanti.. pakai jek perkhidmatan dorang nih.. sebab jaminan dorang secepat 1 jam !!! makaih.. berani btol dorang nih buat janji..

RAKAN NIAGA HONESTBEE


dan !! yang paling best, HONESTBEE nak kasik delivery charges hanya RM 1.00 tanpa pembelian minimum sehingga 14hb MAC 2017 ni.. maksudnya, korang beli la dengan harga RM 37.50, delivery charges hanya RM 1.00 !! jimat berbaloi sangat kan !

zaman dah berubah.. siang korang penat bekerja, menghadap jem lagi, balik nak mengemas rumah, melayan anak-anak.. masa untuk membeli belah dah jadi terhad, atau mungkin korang terpaksa korbankan masa masa penting korang untuk membeli-belah jek..

sekarang tak payah dah.. HONESTBEE akan uruskan..



korang !! jangan lupa install aplikasi HONESTBEE kat app store korang.. sebab kakak nak kasik voucher nih.. istimewa untuk korang yang rajin singgah blog kakak dan melayan setiap jenis repekanan kakak nih.. dengan setiap pembelian bernilai RM 150.00, korang boleh jimat RM 30.00.. guna kod nih tau nanti..



APA KATA PENGGUNA ?


aumcakk !! hee~ happy plak kakak ha disebalik belon kuning..
nak tengok video kakak unboxing stok dari HONESTBEE tak ? hee~ nanti kakak share..

nak detail lagik ?

WEBSITE : HONESTBEE
FACEBOOK : HONESTBEE


2 comments:

  1. Bestnya buat pembelian barang dapur macam nie.. tak yah bersesak-sesak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee~ best !! tak payah nak pikul barang berat2, boleh sakit badan.. dan masa untuk ke pasaraya boleh tukar ke masa berkualiti bersama keluarga..

      Delete

Powered by Blogger.