CASHZINE – JANA PENDAPATAN DENGAN HANYA MEMBACA ; TIADA YURAN PENDAFTARAN

Cashzine ibarat pendapatan dihujung jari apabila pengguna hanya perlu membaca untuk menjana sedikit pendapatan. Wah !! Macam mana pula tu kan ? Macam menarik je.

Cashzine MalaysiaZaman serba memerlukan duit sudah pastinya ada diantara kita termenung setiap kali belanjawan melebihi pendapatan. Fuff—Nak nanges kan ? Hahahaha~ Walaupun dihimpit pelbagai ujian bersoalkan DUIT, masing-masing dari kita sudah tentu mempunya telefon pintar. Kan ? Kan ?


JANA PENDATAN DI MANA SAHAJA


Bila dah ada telefon pintar tetapi tidak dimanfaatkan sebaik mungkin – memang rugi gile. Sekadar update status disosial media lepas tu berbalas komen. Itu saja yang mampu dimaksimumkan ke ? Ha. Kalau korang BIJAK sudah tentunya korang akan cari jalan sebaik mungkin untuk jadikan telefon pintar korang sebagai medium untuk mencari duit.

Bila bercakap pasal duit bukan berkisarkan tentang kemewahan yang mahu dimiliki tetapi bagaimana kita menguruskan kewangan supaya dapat membantu diri sendiri dan juga orang sekeliling untuk menambah nilai kehidupan. Nak jadi lebih baik perlulah berusaha dan rajin. Kalau malas, apa pun tak jadi dan cita-cita serta impian sekadar dalam angan-angan.


Banyak je kerja sambilan online kat luar sana tapi kebanyakannya memerlukan korang mengeluarkan modal atau yuran komitmen dan sekiranya tak capai target, wang pendaftaran tadi tidak akan dipulangkan. Em. Serabut jugak kan ?

Tapi dengan Cashzine, memang tak de yuran pendaftaran.


CASHZINE MALAYSIA


Memang bukan kakak yang terawal buat Cashzine ni, tapi dah ramaiiiiiiiiiii kot dan rata-ratanya memang mereka yang suka membaca dan pandai mengambil peluang untuk sama-sama menjana pendapatan. Tak kisah lah korang surirumah / pekerja kerajaan / guru tadika, pelajar SPM mahupun peniaga online – Cashzine sangat membantu sekiranya korang betul-betul memberi komitmen. Ha. Sebab tu kakak highlight – kalau rajin, semua jadi.

Jana Pendapatan Dengan Hanya Membaca

Cara nak mula pun senang sangat kalau korang ada telefon pintar dan line internet, semua boleh jadi.
Ikut je langkah-langkah kat bawah ni okay !!

  1. Isikan maklumat yang dorang minta
  2. Verify email ( buka email dan klik link CONFIRMATION )

Okay tak ?
Hah ? Tak okay ? Tak jadi ? Kalau tak jadi boleh je kita buat secara manual. Hee~ Jangan lah sedih.
Cuba langkah kat bawah ni pula ya.

  1. Cari CASHZINE kat Google Play Store atau Apple App Store ( macam gambar kat bawah ni ha ) 

    Tambah Pendapatan Isi Rumah

  2. SIGN UP dengan email dan password korang ( pastikan email dan password yang korang ingat – sebab kakak ada dapat kes terlupa password. hahahaha~ rasa nak marah je tapi nasib baik sayang. ha. )
  3. Tunggu email untuk korang VERIFY dan klik link yang dorang bagi kat email tu
  4. LOGIN macam biasa
  5. Pergi ke bahagian ME ( button bawah sekali belah kanan korang )


    Aplikasi Buat Duit


    INI PENTING UNTUK KORANG DAPATKAN 800 COINS !! 

  6. Pergi ke ENTER INVITATION CODE dan masukkan 1483860
Kalau dah siap semua, korang boleh lah baca artikel yang ada. Terlampau banyak artikel yang menarik dan pastinya tak bosan lah sebab artikel pun pendek-pendek dan memberi info sebaiknya. Hee~ Sehari kakak boleh baca hampir 50 artikel tau tapi ni memang sejenis tahap yang gigih lah dan kalau korang macam kakak, tak mustahil korang pun boleh konsisten jana pendapatan dengan Cashzine.

KLIK SINI –> CARA MUDAH JOIN CASHZINE


TIPS JANA DUIT DENGAN CASHZINE


Ada kawan-kawan rapat kakak minta tips cemana kakak buat duit diam ni. Hahahaha~ Segan jek sebab kakak pun masih baharu dan perlukan masa untuk explore aplikasi Cashzine ni dengan baik. Apa yang kakak nampak, aplikasi Cashzine ni memang MEMBANTU sedikit sebanyak duit shopping kakak. Mana taknya :

  • 1,000 coin = RM 1.00
    • Kakak memang target sehari 10,000 coin sehari dan korang boleh target lebih dari kakak tau cuma had kakak memang 10,000 jek. Hee~ Jangan tanya nanti korang serabut dengan jadual kakak. Hahahaha~
  • Baca artikel dapat coin
    • Minimum 5 coin untuk satu artike tapi kalau korang sejenis mengeja ( hahahaha~ ) boleh lah dapat 15 coin untuk satu artikel.
  • Share artikel
    • Minimum Cashzine akan bagi 20 coin dan paling banyak kakak dapat 40 coin. Okay lah kan. Lepas baca ajak plak orang lain baca sama. Sebarkan ilmu gittew--
  • Ajak kawan lain join Cashzine pun korang dapat coin !!!!!!!!
  • POST artikel !!
    • Kalau blogger suka lah ni !!!!! Hahahaha~ Post artikel tidak lebih dari 300 patah perkataan bersama tiga keping gambar yang merujuk kepada artikel korang akan dapat 15 coin setiap kali orang klik untuk baca. Nampakkkkkkkkkk ? Siapa kata ilmu jadi blogger sekadar belajar ? Kan ada income lain yang boleh dibuat.
  • AKTIF
    • Maksudnya setiap hari korang LOGIN Cashzine pun korang akan dapat Bonus Login. Hee~ Menarik kan ?
Kerja Sambilan Dari Rumah

Mudahkan ? Hahahaha~ Dalam tempoh 24 jam kakak dah rekrut 20 orang untuk sama-sama membaca dan jana duit dalam diam. Kalau ikut tips kakak yang sehari 10,000 coin = RM 10.00 ; sebulan dah RM 300.00. Sape je nak bagi sebanyak tu dengan cuma membaca artikel. Ye tidak ?


Lain-lain tips kakak share dari masa ke semasa ya !! Tunggu tau sebab kakak plan lepas ni kakak nak ajar CASHOUT plak. Nak taknak korang memang kena tunggu !! Hahahaha~


LOVE ;
ATIE ADNAN

8 comments:

  1. tengah scroll dari petang tadi, belum pernah gigih membaca sebelum ni :P

    ReplyDelete
  2. Macam menarik..nk cuba la...

    ReplyDelete
  3. Wow..good sharing sis. TQ, nak join jab. Huhu

    ReplyDelete
  4. Caner cashzine ne bole tau kita baca.. Hihi. Maaf soklan pelik cket.. Tmpang tnya je

    ReplyDelete
  5. Benda ni legit betul mmg boleh cash out enter my invitation code:29070381 to get 8000 points free free je tau!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.