ANCHOR DAIRY MALAYSIA - BRUNEI MENYAMBUT ULANGTAHUN KE-133 !!



TAHNIAH Anchor !! Tahun ini menjangkau ke usia 133 tahun dengan membawa kebaikan produk tenusu segar dari New Zealand melalui rangkaian produk yang diperduat dari 100% kebaikan susu segar.


Selama 133 tahun, Anchor telah memasarkan pelbagai rangkaian produk tenusu jenama mereka di 80 buah negara dan ia merupakan satu pencapaian terbaik bagi jenama Fonterra yang mempunyai lebih kurang 10,000 petani dan penternak.

Iklim New Zealand yang bersesuaian untuk merumput dan membiarkan lembu meragut rumput sepanjang tahun dan menghasilkan produk tenusu yang lebih baik untuk membuat pelbagai produk keju, mentega, krim dan susu bukan sahaj untuk Malaysia tetapi turut diedarkan ke seluruh dunia.



ANCHOR FOOD PROFESSIONAL


Masih mengekalkan reputasi baik sejak dari tahun 1960, produk Anchor terus menyediakan produk tenusu berkualiti tinggi dan berkhasiat untuk rakyat Malaysia. Ia telah berkembang dari masa ke semasa dan menjadikan Kuala Lumpur sebagai hab perniagaan global yang memberi peluang pekerjaan kepada lebih 700 orang rakyat Malaysia.

Terima kasih dan tahniah Anchor !!


Sempena ulangtahun Anchor yang ke-133 tahun dengan tema “Our Birthday, Your Celebration : Rejoicing 133 Years Of Quality Anchor Day” Anchor Food Professionals akan menganjurkan peraduan #anchorlagendairy dengan kerjasama dari 1,330 restoran, bakeri dan juga kafe diseluruh Malaysia dan Brunei. Dengan menyertai peraduan tersebut, pemenang berpeluang membawa pulang hadiah bernilai sehingga RM 50,000.00 !!

Dalam masa yang sama, Anchor Food Professionals juga telah menjalinkan kerjasama social media dengan Caring Moms, Malaysia yang merupakan platform usahawan yang menjalankan perniagaan terus dari rumah di laman Facebook - mulai 01hb Oktober 2019 hingga 31hb Oktober 2019 dan telah melantik seramai 20 orang Anchor Dairy Endorsed Bakers dari kalangan usahawan Caring Moms.


Makanan ringan yang dihidangkan adalah dari hasil air tangan mereka !! Sedap sebab menggunakan produk dari Anchor !! Hee~






REJOICING 133 YEARS OF QUALITY ANCHOR DAIRY


Menawarkan hadiah bernilai sehingga RM 50,000.00 – peraduan #anchorlegendairy yang akan berlangsung dari 01hb Oktober 2019 hingga 05hb Januari 2020 mendapat sokongan dari 1,330 restoran, bakeri dan kafe diseluruh Malaysia dan Brunei.





Nak menang ? Hee~
Caranya pun mudah je dan semua layak untuk menang dengan cara :

  • Beli apa-apa produk Anchor
  • Tangkap gambar resit
  • Whatsapp gambar tersebut ke 010-9508205

Dan penyertaan tiada terhad tau. Selagi belum tutup penyertaan, korang boleh join je – manalah tau ada rezeki menang hadiah nanti. Hee~


Untuk maklumat lanjut tentang Anchor dan juga pelbagai informasi tentang peraduan #anchorlegendairy, mungkin link kat bawah ni boleh membantu korang.



Singgah lawat juga laman Facebook Caring Moms !!


LOVE ;
ATIE ADNAN


9 comments:

  1. Hai sis, ain follow sini sebab mrs A ckp muka ain mcm muka sis hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha~ serius lah !! awak lagi cantik dik.. sungguh..

      Delete
  2. nice sharing, mesti besar event ni.. done follow sini #237 jemput singgah blog saya jugak ye.. terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul !! besar event ni.. hee~ baik !!! saya follow balik ya !!

      Delete
    2. singgah sini jugak tengok komen lame hehe..

      Delete
  3. Replies
    1. ye sis.. bab makan memang menarik saja pada saya.. hahahaha~

      Delete
  4. Replies
    1. betul cik nor.. best - berkualiti.. hee~

      Delete

Powered by Blogger.